• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4010 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

الو... اعتماد

 سلام به روزنامه وزين اعتماد و سلام مخصوصا خدمت آقايان حضرتي و بهزادي. جواد اصغرزاده شبستري هستم. همكلاسي سابق جناب دكتر بهزادي. ستون پيام‌هاي مردمي روزنامه‌ها از مهم‌ترين ستون‌هاست كه دهه ۷۰ روزنامه سلام بنيانگذاري كرد. دو روز قبل جناب آقاي جهانگيري، معاون اول امتداد بزرگراه همت را مورد بازديد قرار دادند. هفتصد و بيست و نه هزار متر از اراضي واقع در مسير اين بزرگراه به پلاك ثبتي 4-۲۷۴۲ متعلق به ۳۱۲ نفر از كارمندان سازمان امور اداري و استخدامي سابق هست كه الان به سنين ميانسالي و كهنسالي رسيده‌اند و چشم اميدشان به دولت جمهوري اسلامي ايران است كه يا كاربري به ما بدهد يا اين زمين‌ها را از ما بخرد. ممنون مي‌شوم. ارادتمند شما.
۰۲۱-۳۳۰۰۰۰۰۰

آقاي روحاني در صحبت‌هاي ديشب‌شان گفت ما كه نگفتيم برويد پول‌تان را از همان‌هايي كه پول را به‌شان داده‌ايد، پس بگيريد. ما مشكل مردمي كه با اين موسسات مالي به مشكل برخورده‌اند را حل مي‌كنيم اما مردم بيشتر مراقب باشند. اميدوارم رييس‌جمهور بالاخره فكري به حال اين مردم بكند و به قولي كه در تلويزيون به 80 ميليون ايراني دادند عمل كنند و مشكلات اين افراد را حل كنند. اما آيا واقعا نبايد بروند در خانه همان‌هايي را بزنند كه پول مردم را بالا كشيده‌اند؟ نبايد اين دزدان مال مردم دستگير شوند؟ چرا كسي يقه اين آدم‌ها را نمي‌گيرد؟
۰۹۱۶-۳۴۴۰۰۰۰
  سطل‌هاي زباله بزرگي كه در كوچه‌ها و خيابان‌ها هست در يك‌سري مناطق پايه‌هاي ثابت دارند و در يك سري ديگر پايه ندارند. يعني شهردار هرمنطقه‌اي دلش خواسته پايه ثابت گذاشته و شهردار يك منطقه كه دلش نخواسته، نگذاشته است. در اكثر اوقات سطل‌هايي كه پايه ندارند، روي زمين برمي‌گردند و چون هيچ‌كس به خودش زحمت صاف كردن آن را نمي‌دهد زباله‌ها را همين‌طور روي زمين مي‌ريزند و شيرابه‌ها تمام سطح خيابان و كوچه را مي‌گيرند. واقعا چرا مسوولان شهرداري راه‌حل درستي براي معضل زباله پيدا نمي‌كنند؟ آقاي قاليباف طرحي را شروع كرد و كلي هم براي آن خرج كرد اما واقعا هيچ چيزي در اين شهر درست و كامل انجام نمي‌شود.
۰۹۱۲-۳۲۲۰۰۰۴

پياده‌روها بايد جوري مسدود شوند كه موتورسوارها نتوانند وارد آنها شوند و جولان بدهند. مگر پياده‌رو محل عبور و مرور موتورهاست؟ اين كار جان عابران پياده را به خطر مي‌اندازد و امنيت را از مردم مي‌گيرد. به غير از آن هم حركت موتورسوارها روي سنگفرش پياده‌روها باعث لق شدن و شكستن آنها مي‌شود كه نتيجه آن هم براي عابرپياده است. هم ممكن است زمين بخورند و هم اينكه مچ پاي‌شان بشكند. وقتي هم بارندگي باشد، آب زيرشان مي‌رود و به عابرپياده مي‌پاشد.
۰۲۱-۶۶۵۰۰۰۰۰

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون