• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4016 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ بهمن

كنايه ظريف به ترامپ و هيلي:

دوباره تلاش كنيد مدرك توليد كنيد

محمد‌جواد ظريف، وزير خارجه كشورمان همزمان با تور نيكي هيلي و دونالد ترامپ براي اعضاي شوراي امنيت در توييتر خود به زبان انگليسي از مدرك‌سازي امريكا براي توجيه ادعاهاي بي‌پايه و اساس اين كشور و متحدان منطقه‌اي‌اش نوشت. وي در اين باره نوشت: در بخش خبرهاي قلابي، ترامپ و همدستانش تلاش مي‌‌كنند روايتي ايران‌هراسانه در شوراي امنيت ملل متحد ايجاد كنند آن هم از طريق برگزاري ضيافت و ارايه مدارك تقلبي كه توسط يك همسايه در حال جنگ توليد شده و تنها براي همان همسايه مستاصل و همدستانش در ارتكاب جنايات جنگي قابل باور است.
وي در توييت دوم خود نوشت: مدتي قبل، امريكا يك موشك ايراني ارايه شده توسط سعودي‌ها را نمايش داد. بايد به آنها گفته شده باشد موشكي كه در آسمان توسط پاتريوت نابود شده كاملا سالم به زمين فرود نمي‌آيد. لذا اين‌بار قطعاتي از موشك را نشان دادند ولي با آرم موسسه استاندارد ايران كه ما روي بسته‌هاي غذايي به‌كار مي‌بريم. دوباره تلاش كنيد مدرك توليد كنيد!
وزير خارجه ايران در توييت سوم خود نوشت: مُهر استاندارد نشانه كيفيت محصولات ايراني است؛ ولي براي ترامپ و شركايش متاسفم چون ما اين علامت را روي قطعات موشك نمي‌زنيم. وقت آن است كه براي جعل و تقلب هم كمي همت كنيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون