• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4029 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

الو... اعتماد

مطلبي در صفحه ۱۲ روزنامه اعتماد به قلم خانم دكتر شهلا كاظمي‌پور مي‌خواندم كه تيترش اين بود: بهره‌هاي بانكي آفت اقتصاد جامعه [۲۴بهمن۹۶]. گويا خانم كاظمي‌پور دير متوجه اين موضوع شده‌اند. واقعيت اين است كه از وقتي نرخ بهره و سود بانكي كم شد مردم پول‌شان را از بانك درآوردند و به سراغ بازار ارز و خريد سكه رفتند.

۲۲۰۰۰۶۷۵

اختتاميه جشنواره فيلم فجر را مي‌ديدم. وقتي ابراهيم حاتمي‌كيا را صدا كردند براي دريافت جايزه خيلي خوشحال شدم. كارهايش را دوست داشته‌ام و سال‌هاست دنبال كرده‌ام. اما وقتي پشت ميكروفن آنگونه حرف زد شوكه شدم. بالاخره آن مراسم و آن جشن فقط مربوط به ايشان نبود كه بخواهد در آن اف به اين و آن بگويد. به نظرم شاهد رفتاري زشت بودم و انتظار داشتم ايشان در برابر آن همه اهالي فرهنگ و آن همه مردمي كه از تلويزيون برنامه را زنده تماشا مي‌كردند جملات و عبارات محترمانه‌و در شأن اهل فرهنگ به كار مي‌بردند. جالب است كه ايشان به برنامه‌اي نقد داشتند و خطاب به مجري اف مي‌گفتند كه من اصلا نديده و نشنيده بودم. خب اين حرف‌ها مخاطبش هركي بود اثر بدي بر مخاطب داشت.

۲۲۰۰۰۶۷۵

موسسه ثامن‌الائمه چرا پول مردم را نمي‌پردازد؟ سررسيد كرده‌اند و خودشان تاريخي را تعيين كرده‌اند. اما حالا كه رفته‌ايم تا پول‌مان را بگيريم آن را به بهانه‌هاي مختلف نمي‌پردازند.

۸۸۹۰۰۰۶۲۲

كارمند بازنشسته مخابرات هستم. چندبار هم براي‌تان پيام گذاشته‌ام. حدودا ۱۰ سال قبل ۹۰ميليون تومان به حساب شركت تعاوني مسكن مخابرات در شيراز جنوبي واريز كردم تا براي‌مان آپارتمان بسازند. قرار بود ۵ساله تحويل دهند. اما تاكنون اين آپارتمان‌ها تكميل نشده است. اين واحدها نيمه كاره مانده است. گويا روي اين ساختمان از بانك وام گرفته‌اند و الان ترس ما اين است به دليل عدم پرداخت آن وام‌ها بانك ساختمان را تصرف كند. خواهشمند است اين موضوع را منعكس كنيد تا بلكه ترتيب اثري داده شود.

من دهواري هستم از روستاي «آسپيچ» از توابع سراوان در استان سيستان و بلوچستان. در منطقه ما از تابستان تاكنون نفت توزيع نشده است. اينجا نمي‌توانيم نفت آزاد بخريم زيرا توزيع سوخت محدود است و طبق كوپن اعلام شده عرضه مي‌شود. اما الان با وجود مراجعه به مدير پخش فرآورده‌هاي نفتي و فرماندار هيچ ترتيب اثري داده نشده است. حتماً مي‌دانيد كه ما اينجا گاز نداريم. بنابراين مجبوريم از نفت براي چرغ‌هاي نفت‌سوز و برق استفاده كنيم. اگر بخاري برقي بزنيم كه پول برق امان‌مان را مي‌برد. مجبوريم با نفت زمستان بگذرانيم. ولي هيچ‌كس جوابگو نيست.

۰۵۴۳۷۶۳۰۰۰۲

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون