• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4034 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

ويژه

با پيش‌فروش 7 هزار و 500 دستگاه ساندرو استپ وي در دوساعت و نيم

ركورد فروش اينترنتي خودرو در ايران شكسته شد

گروه خودروسازي سايپا با ثبت‌نام 7 هزار و 500 دستگاه خودرو ساندرو استپ وي در مدت زمان دو ساعت و نيم، ركورد فروش اينترنتي در كشور را از آن خود كرد.

به گزارش سايپا نيوز؛ گروه خودروسازي سايپا امروز توانست از طريق اجراي طرح پيش فروش اينترنتي خودرو ساندرو استپ وي، 7 هزار و 500 دستگاه از اين خودرو را با زمان تحويل مهر و آبان سال آينده به فروش برساند.

در اين طرح، همچون مراحل قبلي كه با تاييد نهادهاي نظارتي كشور و براساس ثبت نام از طريق شماره ملي متقاضيان انجام شد، گروه سايپا در چند مرحله جداگانه، علاقه‌منداني كه متقاضي خريد اين خودرو بودند را مورد پذيرش قرار داد و مطابق با ظرفيت مدنظر، پيش فروش خودرو ساندرو استپ وي را به اجر درآورد.

در طرح مذكور، متقاضيان ابتدا با ورود به سامانه اينترنتي به آدرس www.saipacorp.com و ارجاع به سامانه خريد اينترنتي خودرو با وارد نمودن شماره ملي خود به سيستم ثبت نام وارد شدند و سامانه هوشمند ثبت نام پس از بررسي كد ملي مشتري، براساس اولويت و نوبت دهي، در چند مرحله جداگانه تعداد 7 هزار 500 ثبت نام را با شماره ملي غيرتكراري انجام داد.

همان‌گونه كه سايپا پيشتر اعلام كرده بود، روش مذكور با استفاده از سامانه اينترنتي امن جهت حفظ هويت كاربران و جلوگيري از بروز اخلال به دليل مراجعه بيش از ظرفيت و تحت نظارت نهادهاي نظارتي رسمي كشور انجام شد.

 

ساخت مجهز‌ترين بيمارستان تخصصي منطقه لواسانات با حمايت مالي بانك آينده

بيمارستان تخصصي مهرآيين، به عنوان مجهزترين بيمارستان تخصصي منطقه لواسانات و رودبار قصران، با حمايت بانك آينده، به‌ بهره‌برداري رسيد.

در راستاي تقويت سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در حوزه سلامت و نيز ايفاي مسووليت اجتماعي، بانك آينده نسبت به تامين اعتبار پروژه ساخت بيمارستان مذكور، اقدام كرد.

اميد است؛ ساخت و تكميل پروژه ياد شده، ضمن صرفه‌جويي در هزينه‌هاي درماني شهروندان اين منطقه، موجب ارتقاي رفاه و تقويت سلامت آنها شود.

اين بيمارستان، ضمن برخورداري از بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه هم‌چون: CCU»»، ««NICU، بلوك زايمان، بخش‌هاي بستري داخلي و جراحي؛ و در حوزه پاراكلينيك نيز بخش‌هايي از قبيل: سيتي‌اسكن، آزمايشگاه، دندانپزشكي و تقريباً كليه كلينيك‌هاي تخصصي و اورژانس شبانه‌روزي تخصصي را شامل مي‌شود.

از جمله رويكردهاي بانك آينده در بخش اعتباري، توجه به مقوله: افزايش توليد و اشتغال است كه در همين راستا، در حال حاضر، حدود ۴۶ پزشك و ۱۳۰ نفر به عنوان نيروي انساني پرستاري و كادر فني و اداري در اين مجموعه، مشغول به فعاليت خواهند شد و اين مهم، دستاورد ارزنده‌اي در «سال اقتصاد مقاومتي؛ توليد- اشتغال»، محسوب مي‌شود.

قابل ذكر است؛ بانك آينده، براي اجراي ۲۳۵ طرح و پروژه در حوزه اعتبارات خرد و متوسط (SMEs)، توسط بخش خصوصي، رقمي حدود ۸,۳۱۷ (هشت هزار و سيصد و هفده) ميليارد ريال، از آغاز سال جاري تاكنون، به متقاضيان پرداخت نموده و در اين طرح‌ها، بيش از ۱۵۵۰ (يكهزار و پانصد و پنجاه) اشتغال مستقيم، ايجاد شده است.

 

همراه اول به كمپين وزير ارتباطات پيوست

همراه اول به كمپين وزير ارتباطات براي كمك رساني به هموطنان زلزله‌زده پيوست.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در كمپين وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، از مديران حوزه ICT كشور هم دعوت شده، همانند مديران وزارت، هزينه اقلام تبليغاتي عيد را صرف مردم زلزله‌زده كرمانشاه كنند.

در همين راستا، همراه اول با پيوستن به اين كمپين، هزينه اقلام تبليغاتي نوروزي خود را صرف كمك به مردم زلزله‌زده استان كرمانشاه مي‌كند.

طبق اعلام، همراه اول با هماهنگي وزارت ارتباطات و استانداري كرمانشاه، نسبت به تهيه بسته‌هاي مورد نياز زلزله‌زدگان آن استان اقدام خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون