• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4036 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

وزير ورزش و جوانان در ديدار با آيت‌الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز:

هر پيروزي ورزشي كه به ويژه در ميادين بين‌المللي به وجود مي‌آيد، موجب تحكيم وحدت ملي مي‌شود

وزير ورزش و جوانان در جلسه‌اي كه با حضور مسوولان استان و روساي هيات‌هاي استاني داشت در خصوص مسائل مختلف ورزش خوزستان بحث و تاكيد كرد كه روي چند محور كار ويژه انجام دهيم. وي گفت: ما خودمان را مديون اين استان و مردم آن مي‌دانيم. مسعود سلطاني‌فر در ديدار با آيت‌الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، اظهار كرد: بسيار علاقه‌مند بوديم كه در جلسه صبح نيز شما حضور داشتيد و از صحبت‌هاي شما بهره‌مند مي‌شديم. ما روالي را در كل كشور داريم و فكر مي‌كنيم كه مديران بايد با حضور در استان‌ها از نزديك با مسائل و مشكلات آشنا شوند و به اينكه بتوانيم از ظرفيت‌هاي ورزشي مناطق استفاده كنيم، كمك كنند و كاري براي جوانان انجام داده و موجبات رضايتمندي مردم را فراهم كنيم. وي بيان كرد: امروز به اتفاق نزديك به 50 رييس فدراسيون به اهواز سفر كرديم و جلسه‌اي با حضور مسوولان استان و روساي هيات‌هاي استاني داشتيم و در خصوص مسائل مختلف ورزش استان بحث و تاكيد شد كه روي چند محور كار ويژه انجام دهيم. ما خودمان را از جهات مختلف مديون اين استان و مردم آن مي‌دانيم. وزير ورزش ادامه داد: خوزستان از جهات مختلف به ويژه مسائل ورزشي استعدادهاي بسيار زيادي دارد و قبل از انقلاب استخوان‌بندي اصلي بسياري از تيم‌هاي ورزشي از ورزشكاران خوزستاني بود اين ورزشكاران در افتخارآفريني‌ها و غرورآفريني‌ها نقش جدي داشتند و كارنامه آنها در جنگ نيز روشن بود. به همين دليل لازم است كه ما بيشتر به ورزش خوزستان برسيم. وي گفت: تقريبا هفته‌اي نيست كه در دولت، مباحث و مشكلات مربوط به استان خوزستان مطرح نشود و هرگاه كه مطرح شده نيز با تاكيدات جدي دكتر روحاني و همه اعضاي دولت همراه بوده است كه هر چه مي‌توانيم بايد براي خوزستان انجام دهيم و به مشكلات آن برسيم زيرا فكر مي‌كنيم اين سرزمين با استعداد و زرخيز است. سلطاني‌فر خاطرنشان كرد: ان‌شاءالله در بخش ورزش تصميم داريم با توجه به مباحثي كه امروز انجام شد، تلاش ويژه‌اي جهت تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام بسياري كه وجود دارد، داشته باشيم. خيلي از اين پروژه‌ها 10 تا 20 سال است كه تكليف آنها مشخص نيست و تلاش مي‌كنيم كه طي دو، سه سال آينده، تمام اين پروژه‌ها به اتمام برسند. وي خاطرنشان كرد: همچنين به برگزاري رويدادهاي بين‌المللي ورزشي و آوردن تيم‌هاي خارجي به اين استان كه موجبات رشد ورزش خوزستان را در بردارد و كمك مي‌كند تا مردم اين استان به ويژه جوانان دچار شادي و شعف باشند، توجه داريم. وزير ورزش ادامه داد: هر پيروزي ورزشي كه به ويژه در ميادين بين‌المللي به وجود مي‌آيد، موجب تحكيم وحدت ملي مي‌شود و غرور مردم و خوشحالي آنها را در بر دارد. ان‌شاءالله بتوانيم با برگزاري دوره‌هاي مختلف و سرمايه‌گذاري روي بحث‌هاي آموزشي از همه جهت بتوانيم كمك كنيم تا ورزش خوزستان به روزهاي طلايي‌اش برگردد. اگرچه اكنون نيز قهرمانان خوبي در رشته‌هاي مختلف داريم كه مي‌توان به فوتبال، كشتي فرنگي و واليبال اشاره كرد. استعدادهاي زيادي در ورزش خوزستان وجود دارد و بايد كمك كنيم تا مسائل جوانان آن نيز حل و فصل شود.

تقدير آيت‌الله موسوي جزايري، نماينده ولي‌فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز از استاندار خوزستان و مديركل ورزش و جوانان خوزستان

نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: از وزراي محترم انتظار داريم نسبت به مسائلي همچون ورزش كه روحيه مردم را زنده مي‌كند و فوايد بسياري براي سلامتي مردم دارد و در نشاط آنها نيز تاثيرگذار است، توجه ويژه داشته باشند. آيت‌الله سيدمحمدعلي موسوي جزايري در ديدار با وزير ورزش و جوانان كه پنجشنبه انجام شد، اظهار كرد: از قبل شنيده بودم كه آقاي سلطاني‌فر به ورزش كشور و به ويژه خوزستان اهتمام و عنايت دارد. در استان خوزستان زمينه ديرينه نسبت به ورزش وجود دارد و بسياري از رشته‌هاي ورزشي در اين استان مركزيت داشته است. وي ادامه داد: مردم خوزستان از گذشته به ورزش علاقه‌مند بودند و به آن اهميت مي‌دادند و اين علاقه‌مندي تا اكنون نيز ادامه دارد. استان خوزستان در هشت سال جنگ تحميلي بسيار دچار آسيب شد و مسوولان كمي درصدد ترميم برآمدند ولي حقيقتا آن ناملايمت‌هايي كه بر مردم وارد شده بود، جبران نشد و هنوز با تبعات و آثار آن دست به گريبان هستيم. نماينده ولي فقيه در خوزستان خاطرنشان كرد: ورزش بخش حساس و مهمي است و در پيشگيري از ضعف و انواع آسيب‌ها تاثيرگذار است. ما مرحله جنگ را پشت‌سر گذاشتيم و اكنون با ريزگردها مواجه هستيم؛ ضمن اينكه با كم‌باراني عجيبي در جنوب خوزستان نيز مواجه هستيم. اين در حالي است كه برخي استان‌هاي ديگر توقع دارند كه از آب ما براي خودشان ببرند. خوزستان استحقاق توجهات را دارد و يكي از بخش‌هاي بسيار مهم ورزشي است. وي در ادامه با بيان اينكه آقاي حيدري، مديركل ورزش و جوانان خوزستان انصافا جواني بسيار فهيم و فعال است، گفت: استاندار خوزستان نيز فردي فعال و پيگير است و با دلسوزي پيگير مسائل و مشكلات است و اينها يك فرصت طلايي است كه خداوند در اين مقطع به ما كرامت كرده است. اين استان 40 سال دوران انقلاب را پشت‌ سر گذاشت و فشارهايي در پي اين جنگ بر ما وارد شد كه فقط ما و خدا مي‌دانيم. ما فشارهاي بسياري را تحمل كرديم. آيت‌الله موسوي جزايري ادامه داد: از وزراي محترم انتظار داريم نسبت به مسائلي همچون ورزش كه روحيه مردم را زنده مي‌كند و فوايد بسياري براي سلامتي مردم دارد و در نشاط آنها نيز تاثيرگذار است، توجه ويژه داشته باشند؛ ضمن اينكه از توجه وزير ورزش به اين استان قدرداني مي‎كنم. وي گفت: توصيه مي‌كنم كه موضوع ورزش در استان خوزستان به صورت جدي دنبال شود و اگر موفق شويم يكي از اهداف نظام جمهوري اسلامي را در اينجا محقق كنيم، در واقع خدمتي به كشور كرده‌ايم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون