• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4041 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

الو اعتماد

شوراي نگهبان با لغو مصوبه مجلس در مورد برداشتن سقف حقوق براي قضات و هيات علمي دانشگاه كه شديدا مورد اعتراض عمومي مردم است، موجب تسلي جامعه شود كه از پرداخت حقوق كلان به اين دو قشر با ساعات كار قليل در هفته آزرده هستند. چند ميليون تحصيلكرده بيكار هم به پرداخت حقوق كلان به اين دو قشر معترضند.

09150000625

 

آقاي اردكانيان در مصاحبه‌اي كه از او منتشر كرديد به غير از يك مشت جواب كلي به بحران آب و مسائل مربوط به آن اشاره كرد و به هيچ‌كدام از سوال‌هاي پرسشگر جواب درست و حسابي نداد. اين به اين معني است كه ايشان به درد وزارت نمي‌خورند.

توضيح «اعتماد»: آنچه در تاريخ 7 اسفند در گفت‌وگو با اردكانيان منتشر شد بخشي از گفت‌وگوي «اعتماد» با اين وزير است كه مشروح آن در سالنامه اعتماد منتشر مي‌شود.

09120000956

 

تسليت تنها فايده ندارد. بايد سقوط هواپيما عبرتي براي وزارت راه و شهرسازي باشد تا تيم‌هاي متخصص را براي بازرسي و چكاپ دقيق ساير هواپيماها و امكانات فرودگاهي قبل از سفرهاي نوروزي به سراسر كشور بفرستد تا حادثه ديگري اتفاق نيفتد و تكرار نشود. فاطمه شريعت

09150000986

 

همين الان خبري را خواندم كه واقعا قلبم را به درد آورد. در اين خبر آمده بود كه در يكي از مناطق تهران سم قوي به سگ‌ها و گربه‌ها مي‌دهند و باعث مرگ آنها و حتي برخي از حيوانات ديگر مي شوند.

مي‌خواستم ببينم آيا اين كار درست است؟ آيا قانوني است؟ من نمي‌فهمم ما انسان‌ها چه از جان اين آفريدگان خدا مي‌خواهيم؟ اين همه خشم و نفرت از كجاست؟ مگر نه اينكه آنها هم آفريده‌هاي خدا هستند؟ بر سر انسانيت چه آمده؟

093600005674

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون