• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4043 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند

يك ايراني در پي نگه داشتن پيرمرد فرانسوي در انگليس

ونگر سرمربي اورتون مي‌شود؟

آرسنال ونگر اصلا حال و روز خوشي ندارد. آنها اين هفته 2 بر يك به تيم برايتون باختند تا 4 باخت پشت سرهم را تجربه كنند. دو هفته پيش آنها ابتدا به تيم اوسترشوندس در ليگ اروپا باختند. بعد دوبار پشت‌سرهم با نتيجه مشابه 3 بر صفر بازي را به منچسترسيتي واگذار كردند. در جديدترين نتيجه هم كه شنبه از تيم پايين‌جدولي براتيون شكست خوردند. بعد از اين شكست شرايط براي آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي بدتر از گذشته شده و خيلي‌ها پيش‌بيني مي‌كنند او تا قبل از پايان ليگ برتر اخراج شود.

بدون شك پيرمرد فرانسوي در حال گذراندن بدترين روزهاي خود در استاديوم امارات است. بنرهاي حاوي شعار «ونگر آرسنال را ترك كن» به وسيله هواداران آرسنال در ورزشگاه آمكس به اهتزاز در آمده بود و عده‌اي از هواداران توپچي‌ها عليه ونگر شعار مي‌دادند.

اما در حالي كه هواداران آرسنال شروع به شعار دادن عليه ونگر كرده‌اند فرهاد مشيري، رييس باشگاه اورتون اعلام كرده كه سرمربي فعلي آرسنال گزينه مد‌نظر او براي هدايت تافي‌هاست.

بعد از ديدار با برايتون خبرنگاران از ونگر پرسيدند كه آيا او نگران اين نيست دوران حضورش در آرسنال رو به پايان باشد؟ سرمربي توپچي‌ها پاسخ داد كه: «من نمي‌خواهم در حال حاضر راجع به آينده‌ام در آرسنال صحبتي را انجام دهم، چون اين مساله فعلا نگراني اصلي من نيست. مساله اصلي من الان موفقيت آرسنال و نجات تيم از شرايط فعلي است و بعد بايد صبر كنيم تا در آينده چه اتفاقي بيفتد. من تا وقتي در آرسنال هستم تمام تلاش خودم را انجام خواهم
داد.»

همان‌طور كه ونگر مي‌گويد بايد صبر كرد و ديد كه آيا توپچي‌ها قبل از پايان فصل با او قطع همكاري مي‌كنند يا در تابستان بالاخره حكم جدايي سرمربي فرانسوي امضا خواهد شد؟ اين در حالي است كه فرهاد مشيري، صاحب باشگاه اورتون قصد دارد به زودي با سم آلارديس قطع همكاري كند؛ در حالي كه ونگر را به عنوان گزينه اصلي‌اش براي هدايت اورتون مد‌نظر دارد. يك ايراني قرار است پيرمرد فرانسوي را در جزيره نگه‌ دارد؟ شواهد كه اين‌طور نشان
مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها