• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4063 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ فروردين

حسيني‌مكارم و اتهام املاك نجومي

حسن خليل آبادي، عضو شوراي شهر تهران، ري و تجريش با تاكيد بر اينكه آقاي مكارم ملكي بلاوجه از شهرداري نگرفته است، گفت: زماني كه ايشان در شهرداري بوده، مثل بسياري از كارمندان درصد كمي تخفيف گرفته است و كساني كه پيگير اين مساله بودند از پاسخ و مداركي كه وي ارايه كرد، قانع شدند.

خليل‌آبادي، در پاسخ به اين سوال كه گفته شده نام سميع‌الله مكارم در ليست افرادي بود كه در زمان قاليباف املاك نجومي دريافت كرده‌اند، آيا در اين رابطه از ايشان رفع اتهام شده است؟ گفت: مكارم را از زماني كه در آموزش و پرورش فعاليت داشتم، مي‌شناسم، ايشان انسان پاكدستي است، زماني كه نجفي او را به عنوان معاون مالي پشتيباني منصوب كرد، بر كرسي حساسي تكيه زد و اگر ايشان در مظان سوءاستفاده بود، توسط شهردار انتخاب نمي‌شد.

خليل‌آبادي در ادامه تاكيد كرد: در زماني كه مساله حضور نام مكارم در پرونده املاك نجومي مطرح شد، اعضا اين مساله را بررسي كردند، حتي سلطاني كه مساله املاك نجومي را عنوان كرد و براي آن هزينه هم داد با مكارم مواجه شد و آقاي مكارم نيز توضيح داد كه ملكي بلاوجه از شهرداري نگرفته است و زماني كه در شهرداري بوده است، مثل بسياري از كارمندان درصد كمي تخفيف دريافت كرده است و كساني كه پيگير اين مساله بودند از پاسخ و مداركي كه مكارم ارايه كرد، قانع شدند.

وي در ادامه اظهار داشت: كساني كه به سرپرستي ايشان معترض هستند، چرا زماني كه ايشان در پست حساس معاون مالي پشتيباني بودند اين مساله را عنوان نكردند؟ متاسفانه برخورد برخي با شوراي پنجم صادقانه نيست و هركاري مي‌كنيم يك ان‌قلتي مي‌آورند.

عضو شوراي شهر تهران با اشاره به اينكه از نظر قانوني بايد يكي از معاونان براي سرپرستي انتخاب مي‌شد، گفت: ايشان چند ماه است كه در پست معاونت در شهرداري كار مي‌كند و آقاي نجفي كه به پاكدستي ايشان اعتقاد داريم نيز ايشان را با دقت انتخاب كرده‌اند و به نظر مي‌رسد اين اظهارنظر‌ها سنگ اندازي براي شوراي پنجمي‌ها است.

وي با اشاره به پذيرش استعفاي دوباره شهرداري در شوراي شهر گفت: ما تصميم داشتيم كه اگر ايشان براي بار دوم استعفا بدهند، بپذيريم؛ بنابراين به وظايف قانوني و حقوقي خود عمل كرده‌ايم. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون