• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4065 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ فروردين

الو اعتماد

گزارشي نوشته بوديد كه گويا در شوراي عالي انقلاب فرهنگي موضوع حذف آزمون ورودي دانش‌آموزان در پايه هفتم به مدارس تيزهوشان مطرح بوده است. چرا گزارشي تهيه نمي‌كنيد و نشان نمي‌دهيد كه تاكنون بابت برگزاري هر آزمون چقدر هزينه شده است. به جز اين، خانواده‌ها بطور متوسط براي آمادگي فرزند يا فرزندان‌شان چقدر هزينه مي‌كردند و بعد از اين هزينه‌ها چه اثري در زندگي‌‌شان نمود مي‌يافت؟ دستكم من از روزنامه اعتماد انتظار دارم وقتي از حذف آزمون دفاع مي‌كند و نظرات موافقان را مرتب منعكس مي‌كند با تهيه اين عدد و رقم‌ها نشان دهد حذف آزمون چقدر مي‌تواند اثر مالي داشته باشد و خيلي‌ها اينك از بابت آنكه پولي به دست نمي‌آورند نسبت به اين اقدام اعتراض دارند.

شهرام رفيعي/ ۰۹۱۶۰۰۰۷۸۶۲

اعضاي شوراي شهر تهران كه مدعي بودند شهرداري بايد به اتاق شيشه‌اي تبديل شود الان چرا شورا را به اتاق شيشه‌اي تبديل نمي‌كنند و با مردم شفاف سخن نمي‌گويند. واقعا قرار است چه كسي به عنوان شهردار انتخاب شود و اگر فردا روز شخصي گفت استعفا بدهد آن وقت شهردار راي اعضا را چه مي‌كند؟

حسن/ ۰۹۱۲۰۰۰۲۳۲۰

 

يك فروشگاه در خيابان شريعتي باز شده است كه سوسيس و كالباس را در محل توليد مي‌كند و مي‌فروشد. اما محصولاتش نه تاريخ مصرف دارند و نه مشخص است كه اين محصول طي چه فرآيندي توليد شده است. چگونه مي‌توانيم موضوع را پيگيري كنيم؟

ميلاد/ ۰۹۳۶۰۰۰۱۲۸۹

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون