• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4083 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

اخبار بنگاه‌ها

پلي‌اتيلن سنگين پايپ مشكي پتروشيمي جم، جهاني شد

شركت پتروشيمي جم موفق به دريافت گواهينامه‌هاي بين‌المللي ISO1167، ISO9080، -1 ISO4437، -1 ISO4427 محصول پلي‌اتيلن سنگين پايپ مشكي (PE100) شد. به گزارش روابط عمومي شركت سيد حسين ميرافضلي با اعلام اين خبر اظهار داشت: اقدام براي دريافت گواهينامه Bodycote پس از توليد آزمايشي گريد پايپ مشكي در سال 1394 و توليد انبوه آن در سال 1395 صورت گرفت كه ضمن آن در سال 2016 ميلادي قراردادي با شركت هلندي KIWA (يكي از معدود شركت‌هاي معتبر در خصوص صدور اين گواهينامه در عرصه بين‌المللي) بسته شد. مديرعامل پتروشيمي جم در ادامه افزود: پس از آن نمونه‌هايي از گريد توليده شده به شركت مذكور ارسال شد و اين نمونه‌ها در شرايط مشخص تحت تست‌هاي مربوطه قرار گرفت. در اين تست‌ها كه به نامlong-term hydrostatic strength evaluation شناخته مي‌شود لوله ساخته شده از نمونه ارسالي تحت شرايط دما و فشار معيني قرار گرفته و مقاومت آن در برابر تخريب اندازه‌گيري و به صورت زمان (تعداد ساعت مقاومت) گزارش مي‌شود. مهندس مير‌افضلي با تشريح تست‌هاي انجام شده جهت دريافت اين گواهينامه بين‌المللي تصريح كرد: با پيگيري‌هاي مكرر و پس از انجام كليه تست‌هاي زمان‌بر، نهايتا نتايج آن به صورت گزارشي ارايه گرديد كه گريد لوله مشكي پتروشيمي جم با موفقيت كليه تست‌ها را پاس كرده و در كلاس PE-100 بين‌المللي دسته‌بندي شده است.

 

لزوم به‌روز‌رساني نرم‌افزار همراه بانك ملت

بانك ملت از مشتريان خود درخواست كرد نسخه نرم‌افزار همراه بانك خود را از طريق سايت اينترنتي اين بانك به روز رساني كنند. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، با توجه به پايان مهلت به‌روز‌رساني نسخه جديد سامانه همراه بانك، مشتريان در صورت عدم اجراي نرم‌افزار همراه بانك خود، بايد با مراجعه به سايت همراه بانك ملت، آخرين نسخه (1.1.5 اندرويد يا 1.0.6 آيفون) را نصب كنند. اين به روزرساني براي ارايه خدمات بهتر به مشتريان و كاربران نرم‌افزار همراه بانك صورت گرفته است.

 

برگزاري كارگروه پيشگيري از قاچاق فرآورده‌هاي نفتي

رييس كارگروه پيشگيري و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي استان مازندران با تاكيد بر پيش‌بيني و پيشگيري از قاچاق فرآورده‌هاي نفتي، گفت: نهمين كارگروه پيشگيري و مقابله با قاچاق فرآورده‌هاي نفتي با محوريت رسيدگي به وضعيت چاه‌هاي غيرمجاز در استان تشكيل جلسه داد. به گزارش روابط عمومي، حسينعلي طالبي رييس كارگروه پيشگيري و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي استان مازندران با نشستي كه در مورخه 29/۱/97 به ميزباني شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري برگزار شد در جمع اعضاي جلسه گفت: اين كارگروه براي ايجاد هماهنگي، پشتيباني و پيگيري عمليات اجرايي تشكيل و در اين جلسه وضعيت چاه‌هاي غيرمجاز ومديريت سوخت به چاه‌هاي فاقد پروانه مورد بررسي قرار گرفت. حسينعلي طالبي با توجه به ارايه آمارهاي ادارات متولي از چاه‌هاي استان افزود: از كارهاي بسيار موثر كه در سال گذشته انجام شد تغيير الگوي كشت است كه با مديريت مصرف آب و سوخت به نتيجه رسيد و همچنين پلاك‌گذاري تراكتورها نيز در مديريت سوخت موثر بوده‌اند. اين مسوول در ارتباط با سوخت چاه‌هاي كشاورزي استان كه تعدادي از آنها فاقد مجوز است، تاكيد كرد: درحوزه عملياتي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري بيش از ۵۰ هزار چاه كشاورزي فاقد مجوز در حال بهره‌‌برداري است. در ادامه جلسه مهندس پير‌فلك، مشاور استاندار و دبير كميسيون برنامه‌ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با اشاره به مشكلات كشاورزان و عدم آشنايي با روند اداري آنها، گفت: پروانه‌هاي چاه‌هاي داراي مجوز از تاريخ گذشته، بايد توسط شوراها و دهياري جمع‌آوري و مستقيما به امور آب شهرستان‌ها ارايه و با كد شناسايي زمان دريافت پروانه‌ها توسط امور آب منطقه‌اي به كشاورزان ابلاغ تا پس از تاييد اعتبار توسط كشاورزان اخذ شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون