• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4132 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

بنگاه‌ها

بانك آينده؛ رتبه‌دار اجراي طرح رونق توليد

بانك آينده موفق به كسب رتبه نخست بانك‌هاي خصوصي، در اجراي طرح رونق توليد كشور شد. بر اساس ارزيابي و گزارش منتشر شده از سوي وزارت كشور؛ از ابتداي سال 1396 تا تاريخ 20 فروردين‌ماه سال 1397، بانك آينده، در بين بانك‌هاي خصوصي، از نظر مبلغ و تعداد تسهيلات پرداختي، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بانك آينده، در راستاي اولويت‌هاي تعيين‌ شده مبني بر حمايت از بخش‌هاي واقعي اقتصاد، افزايش توليد داخلي و توجه به مقوله اشتغال؛ برنامه‌هاي هدفمندي در جهت تامين نيازهاي مالي واحدهاي توليدي، به‌ويژه واحدهاي كوچك و متوسط (SME) را در دستور كار خود، قرار داده است. بر همين اساس، اين بانك در ارتباط با تامين منابع مالي و پاسخگويي به نياز فعالان اقتصادي، تاكنون، توانسته است؛ علاوه بر تعامل پويا با وزارت صنعت، معدن‌وتجارت، در اين عرصه، خود نيز راسا و با بازاريابي مستقيم، مشتريان واجد شرايط را شناسايي و پاسخگوي بخشي از نيازهاي آنها باشد.

 

آغاز گازرساني به 16 روستاي كلات

طرح گازرساني به 16 روستاي شهرستان كلات در خراسان‌رضوي با حضور مديرعامل شركت گاز استان و تني چند از نمايندگان مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي آغاز شد. به گزارش خبرنگار «اعتماد» در مشهد،
سيد حميد فاني در اين مراسم گفت: شركت گاز خراسان رضوي ركورددار اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در بحث گازرساني روستايي در كشور بوده است. وي افزود: در سال 96 موفق شديم به لطف خدا و تلاش شبانه‌روزي كاركنان شركت گاز استان، 365 روستا را گازرساني و عمليات اجرايي 365 روستا را آغاز كنيم، به تعبيري در سال گذشته هر 12 ساعت يك روستا گازرساني شد. امسال نيز عهد كرده‌ايم هر روز يك روستا و دو مورد صنعت را گازرساني كنيم. فاني در ادامه به تشريح وضعيت گازرساني روستايي كلات مطابق با آخرين تقسيم بندي‌هاي كشوري پرداخت و ادامه داد: در حال حاضر 9 روستاي كلات با ضريب نفوذ 59.6 گازدار هستند و ان‌شاءالله با بهره‌برداري از اين 16 روستا با جمعيت 1800 خانوار به ضريب 94.4 خواهيم رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون