• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4135 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

خبر

عده‌اي براي تغيير معاون اول تلاش مي‌كنند

جلال ميرزايي، عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شايعه اخير مبني بر استعفاي معاون اول رييس‌جمهور گفت: الان يك عده تلاش مي‌كنند تا باعث تغيير معاون اول شوند و اكثريتي به دنبال تغيير تيم اقتصادي هستند. به گزارش ايلنا، وي با تاكيد بر اينكه تغيير معاون اول پاسخ مناسبي به مطالبه مردم و فعالان سياسي نيست، ادامه داد: اين مسير انحرافي است و عده‌اي كه نگاه به انتخابات ۱۴۰۰ دارند، مي‌خواهند با روي كار آوردن گزينه خودشان از اكنون در دولت و توسط موقعيتي كه معاون اول دارد، شروع به فعاليت‌هاي انتخاباتي كنند. ميرزايي ادامه داد: طرح بحث انحرافي استعفاي معاون اول به ناگاه و وقتي كه صحبت از تغيير و ترميم تيم اقتصادي است، مشخص مي‌كند كه نگاه برخي افراد به جاي توجه به مشكلات مردم، به دنبال انتخابات ۱۴۰۰ است و دغدغه مردم را ندارند. او با بيان اينكه جرياني در درون دولت و جريان مخالف دولت نگاه منفعت‌جويانه دارند، گفت: جريان مخالفت دولت سعي در القاي اين حس دارد كه دولت در موضع ضعف است و نياز به كمك دارد. در اين حال كمك‌شان هم مشروط است به اينكه افرادي كه مديريت جهادي انجام مي‌دهند به كابينه راه پيدا كنند چرا كه اين شرايط مرد ميدان مي‌خواهد و اين مرد ميدان بايد از ميان آنان انتخاب بشود.

حجت نظري، رييس كميته تبليغات و اطلاع‌رساني اعتماد ملي شد

الياس حضرتي، قائم‌مقام حزب اعتماد‌ملي طي حكمي حجت نظري را به عنوان رييس كميته تبليغات و اطلاع‌رساني اين حزب منصوب كرد. به گزارش ايلنا، در متن اين حكم آمده است: «جناب آقاي حجت نظري، نظر به تعهد و حسن سوابق جنابعالي، به موجب اين حكم شما را به عنوان رييس «كميته تبليغات و اطلاع‌رساني» و نيز مدير روابط عمومي حزب منصوب مي‌كنم. همچنين با قدرداني از زحمات جناب آقاي حميدرضا كارگر، انتظار مي‌رود تمام عزيزان فعال در حوزه رسانه، در انتقال تجهيزات و حساب‌هاي كاربري رسانه‌ها و كانال‌هاي ارتباطي حزب به جنابعالي به عنوان مدير مسوول اين رسانه‌ها اقدام كنند.»

مستندات قضايي درباره پارازيت را در اختيار جهرمي قرار مي‌دهيم

در پي وعده وزير ارتباطات مبني بر نصب نمايشگرهاي فركانسي در شهرهاي مختلف مصطفي ترك‌همداني، وكيل دادگستري اعلام كرد كه آماده است مستندات قضايي موجود درباره پارازيت را كه به دستور دادسراي تهران از پزشكي قانوني و سازمان محيط زيست جمع‌آوري شده در اختيار وزير ارتباطات قرار دهد.  به گزارش ايلنا، مصطفي ترك‌همداني در توييتر خود خطاب به وزير ارتباطات نوشت: «آماده‌ام تمام مستندات قضايي موجود درباره پارازيت كه به دستور دادسراي تهران از پزشكي قانوني و سازمان محيط زيست جمع‌آوري شده را در اختيار بگذارم. اين اسناد با خون دل توسط كارشناسان راستگو تهيه و گزارش شده و هر‌چند از دادگستري نتيجه مطلوب نگرفتم اميدوارم به كار شما بيايد.»

طرح افزايش تعداد نمايندگان زن تقديم هيات رييسه شد

سيده‌فاطمه حسيني، نماينده اصلاح‌طلب مجلس از تقديم طرح افزايش تعداد نمايندگان زن مجلس به هيات رييسه مجلس خبر داد. به گزارش ايلنا، وي با اشاره به تهيه طرح افزايش تعداد نمايندگان زن مجلس شوراي اسلامي گفت: باتوجه به اينكه از چندين ماه پيش، كار تهيه طرح افزايش تعداد نمايندگان مجلس آغاز شده بود، هم‌اكنون اين طرح تكميل شده است. نماينده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنين خاطرنشان كرد: ادامه روند بررسي و تصويب اين طرح از اين قرار خواهد بود كه هيات رييسه مطابق آيين‌نامه داخلي اين طرح را به كميسيون تخصصي مربوطه ارجاع خواهد كرد و طبيعتا پس از بررسي و تصويب اين طرح در كميسيون، براي رسيدگي نهايي به صحن علني مجلس ارجاع خواهد شد. اين عضو فراكسيون اميد مجلس دهم همچنين گفت: در ميان امضا‌كنندگان اين طرح اعضاي ۳ فراكسيون سياسي مجلس حضور دارند.

احضار عوامل دروغ‌پردازي عليه مسوولان در فضاي مجازي

دادخدا سالاري، دادستان عمومي و انقلاب مركز استان كرمان از شناسايي و احضار عوامل شايعه‌سازي و دروغ‌پردازي در فضاي مجازي عليه برخي از افراد حقيقي و حقوقي و مسوولان ذي‌سمت به دادسراي كرمان خبر داد.

به گزارش ايسنا، سالاري در تشريح جزييات اين خبر اظهار كرد: دستگاه قضايي با برهم‌زنندگان امنيت رواني جامعه و شايعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضاي مجازي با اقتدار برخورد قانوني خواهد كرد.

اين مقام قضايي عنوان كرد: با توجه به رواج شايعات بي‌اساسي در فضاي مجازي عليه برخي از افراد حقيقي و حقوقي و مسوولان ذي‌سمت و نسبت دادن ارتكاب جرايم اقتصادي عليه اين افراد و ايجاد جو بدبيني عليه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي اين دادستاني به عنوان مدعي‌العموم و به عنوان حفاظت از آرامش و امنيت جامعه با رصد فضاي مجازي برخورد با اين شايعه‌سازان را كه خواسته يا ناخواسته در جهت اهداف نظام استكباري حركت مي‌كنند را در دستور كار خود قرار داده و تعدادي از اين افراد را شناسايي و جهت پاسخگويي احضار كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون