• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4144 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

الو... اعتماد

۲ پرواز از تهران به اهواز كنسل شد (چهارشنبه ۳‌مرداد ۹۷). شغل من وكالت است و براي پرونده‌اي با قاضي و كارشناس پرونده قرار مهمي داشتم. براي بار سوم با كلي دردسر توانستم بليت تهيه كنم و همين پرواز هم با تاخير انجام شد. عملا هيچ برنامه‌ريزي نمي‌توان كرد. تازه بماند كه در اين گرما اگر همين اتفاق در سالن فرودگاه اهواز بيفتد عملا در هواي نامطبوع اين فرودگاه مريض مي‌شويد. مسوولان محترم شركت فرودگاهي و هركس كه مسوول فرودگاه‌هاي كشور است كاش سري به اين فرودگاه بزند و ببيند با چه وضعي مسافران بايد آنجا را تحمل كنند.

۰۹۱۲۰۰۰۳۴۲۱

پسر من مدت زيادي نبود كه ازدواج كرده بود و گرفتار اختلافات خانوادگي با همسرش شد. الان در حال طلاق گرفتن از يكديگر هستند. قيمت سكه را هم مي‌دانيد نيازي به يادآوري نيست. واقعا نمي‌فهمم چرا بايد اين تعداد سكه مهريه بزنيم كه الان در پرداختش كار به دردسرهاي قضايي و حتي حبس بكشد. چرا قوه قضاييه و صاحب‌نظران در اين زمينه كاري نمي‌كنند؟ زماني كاركرد مهريه چيز ديگري بود. الان شرايط زندگي و اقتصاد خانواده هم فرق كرده است. فلسفه مهريه هم بايد فرق كند وگرنه اگر قرار باشد شما به شيوه سال‌هاي قبل مهريه بزنيد و با شرايط كنوني زندگي كنيد كه اصلا معنا و مفهومي ندارد.

 

۰۹۱۹۰۰۰۳۴۹۰

براي يك تاييديه تحصيلي به پيشخوان مراجعه كردم. بايد از آموزش و پرورش منطقه يك تهران برايم تاييديه تحصيلي مي‌گرفتند. اما بعد از گذشت ۳ هفته متوجه شدم كه كار متوقف مانده است. براي پيگيري به دفتر پيشخوان مراجعه كردم. گفتند اطلاعاتت اشتباه وارد شده است. گفتم من كه وارد نكردم، اپراتور، همكار شما بوده است. در نهايت كاري كه مي‌توانست يك هفته‌اي انجام شود يك‌ماهه انجام شد.

۰۹۳۰۰۰۰۱۲۹۷

يك كار اسنپ را از ابتدا دوست داشتم. آن هم اينكه نسبت به وضعيت راننده مي‌شد اعتراض كنيم بدون آنكه با او درگير شويم. ولي در اين روزهاي گرم، رانندگان اسنپ كولر نمي‌‌زنند و حتي وقتي به آنها اعلام مي‌كنيم هم كولر نمي‌زنند. با ابزار نمره منفي يا اعلام اعتراض كه نمي‌توان از وضعيت آزاردهنده گرما در ماشين كاست. چرا شركت اسنپ در اين زمينه كاري نمي‌كند.

۰۹۱۲۰۰۰۴۹۶۵

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون