• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4149 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد

الو... اعتماد

خودروي من مجوز ورود به طرح ترافيك ندارد و اصلا من براي اين كار ثبت‌نام هم نكرده‌ام. در تمام روزهاي هفته نيز با دوچرخه به سر كار مي‌روم و به جز اين از اسنپ خودرو مي‌گيرم. فقط يك روز پنجشنبه ممكن است از خودروي شخصي استفاده كنم يا روزهاي تعطيل. اما براي من از سوي شهرداري تهران پيامك آمده كه ورود غيرمجاز به محدوده طرح ترافيك داشته‌اي. شما در گزارش‌تان در صفحه جامعه آدرس اينترنتي داده بوديد. به آن هم مراجعه كردم. ولي پرسشم اين است وقتي من از خودروي خود استفاده نمي‌كنم چگونه برايم جريمه و اخطار در نظر گرفته شده است؟

۰۹۱۲۰۰۰۶۷۵۷

در فضاي شبكه‌هاي اجتماعي خواندم كه «همايون شجريان» مي‌خواهد كنسرت خياباني اجرا كند و مناطق جنوب شهر هم مد نظرش است. البته پارك ولايت مكان وسيع و خوبي براي اين كار است اما به اين توجه داشته باشيد كه ما همين چندي قبل بازي‌هاي ايران در جام جهاني را در ورزشگاه آزادي بدون آنكه هيچ مشكلي پيش بيايد برگزار كرديم. مي‌توان از تجربه ورزشگاه آزادي به بهترين نحو بهره برد.

۰۹۱۹۰۰۰۲۳۸۸

اينقدر همه‌چيز را به گردن دلار و تحريم نيندازيد. آن بخشي كه به زندگي لاكچري و كلاس بالا مربوط است به دلار و تحريم برمي‌گردد. آخر براي چي رب گوجه در بازار نيست؟ گوجه‌اش با دلار وارد مي‌شده يا قوطي فلزي‌اش يا شيشه‌ بسته‌بندي‌اش؟ من به همسرم گفته‌ام مثل آن زمان كه مادرم رب مي‌پخت خودش رب‌گوجه بپزد. واقعا فكر كرده‌ايد ما محتاج شمايي هستيم كه مي‌خواهيد هزينه‌هايتان را از جيب ما تامين كنيد. بهتر است كمي هم به اخلاق فكر كنيد. واقعا همه‌چيز به دلار و تحريم وابسته نيست. ۰۹۳۶۰۰۰۸۹۲۱

از طريق شبكه‌هاي مجازي پيشنهاد ترامپ را خواندم. واقعا نمي‌شود صبح به ايران فحش بدهد و شب يادش بيايد بدون پيش شرط مذاكره كند. ما به تدبير و عقلانيت آقاي روحاني رأي داديم. مطمئن هستيم همه جوانب كار را مي‌سنجد اما بهتر است به كسي كه قلدري مي‌كند بي‌خودي احترام نكنيم. واقعا اگر مي‌خواست مذاكره كند به راحتي مي‌توانست در چارچوب برجام حرف بزند. لقمه را چرا دور دهانش مي‌چرخاند؟

۰۹۹۰۰۰۰۱۴۶۵

براي خريد يك دستگاه دي.وي.دي پلير به چند نقطه مراجعه كردم. يكي سه‌راه امين حضور، ديگري خيابان جمهوري و نمايندگي ال.جي در خيابان پاسداران. جالب است كه نمايندگي قيمتي حدود 560هزارتومان اعلام كرد و همين دستگاه در خيابان جمهوري به قيمت 260هزارتومان به من فروخته شد. چگونه نمايندگي چنين قيمتي به مشتري مي‌دهد. البته من سازمان تعزيرات شكايت كرده‌ام. 09900002389

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون