• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4149 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد

كوتاه از جهان ورزش

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال مقررات ناظر بر فعاليت واسطه‌ها و همكاري با آنها، توسط كميته محترم حقوقي تدوين شده و به تصويب رسيده. از اين پس، كميته وضعيت فدراسيون به عنوان مرجع اعطاي مجوز و نظارت بر عملكرد واسطه‌ها تعيين شده است. همچنين، واسطه‌هاي محترمي كه سابقا داراي مجوز از فدراسيون فوتبال بوده‌اند از شركت در آزمون علمي معاف هستند اما متقاضيان جديد بايد در آزمون علمي شركت كنند.

رييس فدراسيون فوتبال اسپانيا در مصاحبه با كوپه عنوان داشت كه اوباما، رييس‌جمهور سابق امريكا از تصميم او مبني بر اخراج لوپتگي حمايت كرده. روبيالس ادعا كرده اوباما به او گفته كه در موقعيت مشابه وضعيت ما قرار داشته و همان كاري را انجام داد كه ما انجام داديم.

با توجه به نزديك شدن مسابقات جام ملت‌هاي آسيا، كنفدراسيون فوتبال آسيا به رونمايي از بليت‌هاي اين بازي‌ها پرداخت و همين‌طور فروش آنلاين آن را آغاز كرد. بليت‌ها در مرحله گروهي از مبلغ 72هزار تومان تا 217هزار تومان در مرحله گروهي قيمت‌گذاري شده.

اسامي بازيكنان تيم فوتبال اميد، اعزامي به بازي‌هاي آسيايي جاكارتا اعلام شد: مهدي اميني، محمد آقاجانپور، محمد مسلم‌پور، مهدي رحيمي، عليرضا ارتا، محمد سلطاني‌مهر، يونس دلفي، محمد‌امين اسدي، محمد مهدي مهديخاني، محمدرضا آزادي، مهدي قائدي، شهاب عادلي، سيد‌ابوالفضل رزاق‌پور، رضا جبيره، احمدرضا احمدوند، امير روستايي، سينا زامهران، شاهين عباسيان، محمد خدابنده‌لو و عارف آقاسي.

روند ساخت آكادمي بين‌المللي كشتي ايران، به عنوان مجهزترين مركز كشتي در قاره آسيا، مراحل پاياني خود را پشت سر مي‌گذارد. اين مركز در زميني به مساحت ١٣٠٠مترمربع و به زيربناي 7هزار مترمربع در مجموعه ورزشي آزادي تهران در حال احداث است.

معاون برند آديداس در پاسخ به نامه فدراسيون فوتبال ايران اعلام كرد كه اين برند به خاطر اينكه نمي‌خواهد بازار كشور امريكا را از دست بدهد از ادامه همكاري با ايران معذور است. آديداس در پايان اين نامه خطاب به فدراسيون فوتبال ابراز اميدواري كرد تا فدراسيون فوتبال ايران اين برند را درك كند و در ادامه راه و با شرايط جديد به درك متقابل برسند.

روزنامه ديلي‌ميل فاش كرد كه بازيكنان منچستريونايتد از رفتارهاي مورينيو خسته شده‌اند. مورينيو در روزهاي اخير با مدير ورزشي شياطين سرخ هم به مشكل خورده است و همين باعث شده تا به نوشته ديلي‌ميل بر فضاي تيم بزرگ منچستريونايتد تاثير گذارد و شرايط در اين تيم خوب نباشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون