• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4153 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

بنگاه ها

پرداخت 320 ميليارد تومان تسهيلات به دانشجويان

بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در راستاي تحقق مسووليت‌هاي اجتماعي و توجه به تامين مالي هزينه‌هاي ادامه تحصيل دانشجويان، 320 ميليارد تومان تسهيلات قرض‌الحسنه با كارمزد 3 درصد به دانشجويان پرداخت مي‌كند.

به گزارش روابط عمومي بانك قرض‌الحسنه مهر ايران، مرتضي اكبري، مديرعامل بانك قرض‌الحسنه مهر ايران با هدف كمك به وضع تحصيلي و رفاهي دانشجويان بااستعداد و كم‌بضاعت در جهت برنامه‌هاي ترسيم شده در قانون اساسي و خودكفايي آموزش عالي كشور با ذوالفقار يزدان مهر، مشاور وزير و رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تفاهمنامه همكاري امضا كرد. اكبري در مراسم امضاي اين تفاهمنامه كه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، بيان داشت: در اين قرارداد، بانك قرض‌الحسنه مهرايران هر سال و در طول مدت اين همكاري از محل منابع خود و معادل دو برابر مبلغ سپرده صندوق رفاه دانشجويان به ميزان 800 ميليارد ريال اعتبار براي سال اول، نسبت به پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه به دانشجويان معرفي شده اقدام مي‌كند.

وي افزود: مدت اين تفاهمنامه 4 سال است كه طي آن بيش از 3200 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه با كارمزد 3 درصد به دانشجويان داراي شرايط پرداخت مي‌شود كه در صورت رضايت صندوق رفاه و استقبال دانشجويان، مبلغ و مدت همكاري قابل تمديد خواهد بود.

 

همراه‌بانك و همراه‌پلاس بانك ملت بي‌مانند در كشور

هادي سپانلو، مدير امور طرح و برنامه بانك ملت اظهار داشت: همراه‌پلاس ملت از بُعد خدمات و نوع سرويس در ايران بي‌مانند است. او با اشاره به برنامه‌هاي كلان اين بانك در حوزه خدمات نوين، اظهار داشت: فاز اول پروژه همراه‌پلاس ملت مورد بهره‌برداري قرار گرفته و به زودي فازها و نسخ بعدي آن رونمايي و ارايه خواهد شد.

سپانلو با اشاره به جابه‌جايي وجه به وسيله QRكد در سامانه همراه‌پلاس ملت، تصريح كرد: حجم دانلود سامانه جديد همراه‌بانك در روزهاي نخستين آن و سوالاتي كه مشتريان درباره خدمات جديد اين سامانه از مركز تماس پرسيده‌اند نشان مي‌دهد كه مشتريان به روز و با محصولات بانك ملت، همگام هستند. او با اشاره به خدمت جديد همراه‌پلاس در زمينه پرداخت قبوض پاركينگ با استفاده از كيف پول، گفت: اين خدمت در فاز اول با ۵ پاركينگ تا چند روز آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد. مدير امور طرح و برنامه بانك ملت با بيان اين نكته كه همراه‌بانك جديد بيش از ۱۲۰ خدمت و قابليت دارد، گفت: هم‌اكنون بيش از دو و نيم ميليون نفر از خدمات نسخه جديد همراه‌بانك استفاده مي‌كنند.

وي در زمينه توسعه آتي سامانه همراه‌بانك ملت افزود: خدمات جديد اين بانك شامل اپليكيشن همراه‌بانك مبتني بر ساعت‌هاي هوشمند در سيستم‌هاي اندرويد و IOS، امكان استفاده از سرويس صوت (voice) جهت فراخواني سرويس‌ها و همچنين ارسال پيامك به ذي‌نفع/ گيرنده حواله با شماره تلفن همراه مشتري تا پايان سال جاري در دستور كار‌ قرار دارد.

 

رشد ۲۴ درصدي تحويل كلاف گرم فولاد مباركه به بازار داخلي

محمود اكبري با اعلام اين خبر اظهار كرد: به دنبال سياستگذاري صورت گرفته جهت تامين حداكثري نياز صنايع پايين دستي كشور، ميزان تحويل كالا به بازار داخل در چهارماهه اول سال ۹۷ با رشد ۸ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۲ ميليون و ۵۰ هزار تن رسيد كه از اين ميان يك ميليون و ۲۸۲ هزار تن كلاف گرم به بازار داخل تحويل شده و نسبت به چهارماهه اول سال ۹۶ رشد ۲۴ درصدي داشته است.

در تيرماه امسال تحويل محصولات فولاد مباركه به بازار داخل نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدي ۱۹ درصدي داشته كه از اين ميان تحويل كلاف گرم به بازار داخل با رشد چشمگير ۵۴ درصدي به ۴۳۹ هزار تن در ماه رسيد.

همچنين در چهارماهه اول سال ۹۷ در بخش ورق‌هاي رنگي نيز تحويل محصولات به بازار داخل بيش از ۱۰ درصد نسبت‌ به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشت و به ۳۷ هزار تن رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون