• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4161 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

بنگاه ها

حضور فولاد مباركه در دهمين نمايشگاه متالورژي و فولاد

دهمين نمايشگاه بين‌المللي متالورژي، فولاد و ريخته‌گري كه با حضور بيش از ۱۵۰ شركت داخلي از استان‌هاي تهران، اصفهان، كرمان، آذربايجان‌شرقي، فارس، مركزي، قم و خراسان رضوي و همچنين شركت‌هاي خارجي و نمايندگان شركت‌هاي بين‌المللي در ۳۳ غرفه و در مساحتي بالغ بر ۸ هزار مترمربع در محل دايمي نمايشگاه‌هاي استان اصفهان برگزار شد، شاهد حضور چشمگير هلدينگ فولاد مباركه و ديگر صنايع فولادي بود.

در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي صنعت ريخته‌گري، توليد فولاد، چُدن و فلزات غيرآهني، ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي وابسته، تصفيه‌خانه‌هاي صنعتي و خدمات صنعت متالورژي و شكل‌دهي فلزات، در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفت. اين نمايشگاه در شرايطي بر پا شده كه ايران رتبه چهاردهم كشورهاي فولادساز جهان را در اختيار دارد و طي سال‌هاي اخير از كشورهاي فرانسه و انگليس پيشي گرفته است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت نيز در اين مراسم گفت: سال گذشته ۹ ميليارد دلار صادرات در مجموعه زنجيره فولاد و صنايع معدني انجام شد و اين بدان معني است كه بيش از ۲۲ درصد صادرات غيرنفتي كشور به اين حوزه تعلق دارد. مهدي كرباسيان با اشاره به اينكه حدود ۶۰ درصد توليد كشور در حوزه فولاد به استان اصفهان تعلق دارد، اظهار كرد: فولاد، محور توسعه هر كشور به حساب مي‌آيد و در واقع توسعه كشور بدون وجود توليد يا تاثيرگذاري در فولاد، ممكن نخواهد شد. وي در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتي و طرح آن در داخل كشور از چند سال گذشته تاكنون اشاره كرد و ادامه داد: صنعت فولاد يكي از محوري‌ترين و اصلي‌ترين موضوعات در اقتصاد مقاومتي است؛ چراكه در زنجيره فولاد، از سنگ آهن و گاز كه نعمت‌هاي خدادادي است، ارزش افزوده و اشتغال ايجاد مي‌شود. در حال حاضر فولاد كشور تقريبا خودكفا شده و از صفر تا ۱۰۰ محصولات فولادي در داخل كشور توليد مي‌شود.

ورود كارتخوان موبايلي سرمايه

محصول جديد و به‌روز بانك سرمايه تحت عنوان «كارتخوان موبايلي» (MPOS) به منظور ايجاد سهولتي قابل توجه در پرداخت‌هاي الكترونيك و گسترش كسب و كارهاي سيار به مشتريان ارجمند اين بانك ارايه مي‌شود.به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، در اين محصول جديد، تنها با افزودن يك قطعه سخت‌افزاري (شيار كارتخوان) و نصب نرم‌افزار مربوطه، تلفن‌ همراه هوشمند مشتريان مي‌تواند به عنوان كارتخوان مورد استفاده قرار گيرد. قابليت حمل‌و‌نقل بسيار ساده كارتخوان موبايلي، يكي از امتيازات بي‌نظيري است كه آن را به ابزار بسيار جذابي براي دارندگان كسب‌وكارهاي سيار مانند شركت‌هاي پخش، فروشندگان محصول در محل و رانندگان تاكسي و پيك‌هاي موتوري تبديل مي‌سازد. همچنين گفتني است از طريق كارتخوان موبايلي امكان مديريت حساب كاربري به صورت آنلاين ميسر بوده و با كمك نرم‌افزارهاي جانبي مي‌توان به گزارش‌گيري و تحليل تراكنش‌هاي انجام‌شده پرداخت. با وجود اين، در صورت نياز مشتري به رسيد چاپي، امكان چاپ تراكنش مذكور روي كاغذ نيز وجود دارد. بديهي است شماره تلفن همراه مشتري به هيچ‌عنوان در نرم‌افزار پذيرنده ذخيره نمي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون