• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4167 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۳ شهريور

الو... اعتماد

مردم در شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند حدود ۱۲ ساعت در مسير و ترافيك شمال مانده‌اند تا به مقصد برسند. سال‌هاست صحبت از آن است كه چرا به جز شمال مقصد ديگري به مردم معرفي نكرده‌ايم. آيا قرار نيست سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اين باره پاسخ دهد كه چرا همين موضوع يعني مقاصد جديد سفر داخلي به مردم معرفي نشده است؟ درخواست ما از شما اين است كه روزنامه اعتماد از سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بپرسد؛ مگر قرار نبود سفرهاي داخلي را به جاي سفرهاي خارجي رونق دهند؟ آيا سفر داخلي فقط رفتن به شمال است؟

۰۹۱۲۰۰۰۲۳۸۷

 

خبر افزايش احتمال استيضاح ترامپ شايد يك نمايش سياسي بيشتر نباشد. اما يك نكته در آن هست. چقدر رسانه‌ها و مطبوعات اين كشور خوب عمل كرده‌اند و چقدر دادگاه‌هاي اين كشور توانسته‌اند با وجود فشارها و لابي‌هاي بزرگ سياسي و فساد مالي كار خود را در رسوا كردن ترامپ به خوبي انجام دهند.

۰۹۲۰۰۰۰۳۲۵۶

 

ماجراي زندان فشافويه چيست؟ چرا رسانه‌هاي داخلي در اين باره نمي‌نويسند. ما بايد به چه رسانه‌اي اعتماد كنيم؟ آيا آنچه رسانه‌هاي خارجي گفته‌اند يا آنچه در شبكه‌هاي اجتماعي نوشته شده؟ خاطرم هست روزنامه قانون يك‌بار نوشت و گويا از او شكايت شد. با اين حال پرسش اين است كه بالاخره ما درباره زندان فشافويه بايد از زبان چه كسي و چه رسانه‌اي واقعيت را بخوانيم يا بفهميم؟

۰۹۳۶۰۰۰۸۹۴۵

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون