• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4181 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت:

بانك صنعت و معدن پيشران حمايت از توليد ملي است

رضا رحماني، قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: اقدامات بسيار مهم و كارآمد بانك صنعت و معدن در عرصه صنعت كشور نشان مي‌دهد كه اين بانك پيشران حمايت از توليد ملي است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، رحماني در گردهمايي سراسري مديران بانك صنعت و معدن كه در اين بانك برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: هم وزارت صمت و هم صنعتگران، بانك صنعت و معدن را يك بانك داراي بدنه كارشناسي كارآمد مي‌دانند بنابراين همواره با نگاه اميدوار به اين بانك مي‌نگرند چرا كه در شرايط حساس همواره از بخش صنعتي كشور حمايت‌هاي مهم و حياتي داشته است.

وي با اشاره به بازگشت تحريم‌ها و اظهارنظرهاي فراوان در خصوص تاثير اين تحريم‌ها بر صنعت كشور تصريح كرد: تحريم‌ها علاوه بر اينكه تهديد هستند، فرصت نيز به شمار مي‌آيند زيرا موجب توجه و فعالسازي ظرفيت‌هاي خالي داخل كشور مي‌شوند و اين نكته از سوي وزارت صنعت به صورت ويژه مورد توجه قرار گرفته است.

قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت با تقدير از اقدامات بانك صنعت و معدن گفت: اين بانك در توجه به واحدهاي توليدي، ارتباط با وزارتخانه و كاهش فاصله با صنعتگران الگويي براي نظام بانكي كشور است.

وي خواستار توجه بيشتر نظام بانكي به سياست وزارت صنعت، معدن و تجارت در تامين مالي طرح‌هاي صنعتي براساس مزيتهاي منطقه‌اي شد و عدم توجه به اين امر را موجب اتلاف منابع دانست.

رحماني تكيه بر اجراي پروژه‌هاي پوشاك، توسعه صنايع دريايي، توسعه معادن كوچك و تكميل زنجيره توليد فولاد و فلزات اساسي را از ديگر سياست‌هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت برشمرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون