• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4188 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور

اتهامات كريمي‌قدوسي به دو عضو كابينه

جواد كريمي‌قدوسي، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: بايد پرونده افرادي چون خانم ابتكار و خانم مولاوردي كه از جاسوساني چون نزار زاكا، كاوه مدني و سيدامامي حمايت‌ مي‌كنند، مورد بررسي قرار گيرد. مردم مي‌خواهند بدانند اين افراد چه ارتباطي با اين جريانات دارند كه تا اين حد از اين افراد حمايت مي‌كنند.

جواد كريمي‌قدوسي، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مصاحبه دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي با يك خبرگزاري امريكايي گفت: خانم مولاوردي در اين مصاحبه خود به اين نكته اشاره مي‌كند كه به خاطر يك مقاله‌اي كه نزار زاكا ارايه داده بود ما از وي براي شركت در نشستي كه در حوزه ارتقاي سيستم‌هاي نرم‌افزاري فعاليت زنان برگزار شده بود، دعوت كرديم تا به تهران بيايد و بعد از اينكه به تهران سفر مي‌كند او را دستگير مي‌كنند و اين مساله باعث شده تا هر سرمايه‌گذاري كه به دعوت ايران بخواهد وارد تهران شود، از ترس دستگيري ديگر حاضر نيست دعوتي را از ايران بپذيرد.

وي افزود: قطعا در آينده‌اي نزديك مستندات جاسوسي نزار زاكا كه حكم سنگيني هم براي او اعمال شده توسط دستگاه قضايي و دستگاه‌هاي اطلاعاتي در اختيار افكار عمومي قرار خواهد گرفت و باعث شرمندگي خانم مولاوردي خواهد شد كه چگونه در دولت يازدهم و دوازدهم حجم زيادي از فعاليت‌هاي جاسوسي در حوزه‌هاي مختلف كشور از جمله اقتصادي، فرهنگي، امنيتي، دفاعي و... رخ داده و ما شاهد افزايش اين فعاليت‌هاي ناشي از نفوذ و جاسوسي در كشور هستيم. كريمي‌قدوسي خاطرنشان كرد: يا ديگر اينكه تيم كاووس سيدامامي كه در قالب فعالان محيط‌زيست به جاسوسي مي‌پرداختند مورد حمايت خانم ابتكار و آقاي كلانتري بودند و همچنين در مورد كاوه مدني كه در حوزه محيط‌زيست مشغول جاسوسي بود و او را فراري دادند.

وي افزود: پرونده دولت در بحث نفوذ و كمك به سرويس‌هاي جاسوسي و آمدن افراد نفوذي در سيستم‌ها، پرونده بسيار سنگيني است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون