• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4204 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

بنگاه‌ها

 

پيشنهاد همراه اول براي فعال‌سازي سيم‌كارت‌هاي غيرفعال

همراه اول براي فعال‌سازي سيم‌كارت‌هاي خاموش سه پيشنهاد به مشتركان داده است كه با اجراي آن مي‌توانند از 100دقيقه مكالمه رايگان درون شبكه‌اي در مدت يك ماه، 70 تا 100 درصد تخفيف مكالمه با خطوط همراه اول تا سه ماه و 2 گيگابايت اينترنت هديه يك‌ماهه برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، با افزايش رقابت بين اپراتورها براي جذب مشترك‌هاي بيشتر، همراه اول پيشنهادهاي جديدي را به مخاطبان ارايه كرده است كه ضمن اينكه مي‌تواند جايگاه خود را به عنوان اپراتور نخست تثبيت كند، به دليل هدايايي كه به مخابان ارايه مي‌دهد مي‌تواند از محبوبيت بيشتر برخوردار شود.

يكي از پيشنهادهاي همراه اول جذب دوباره مشترك‌هايي است كه در تابستان اخير سيم‌كارت آنها خاموش بوده است، در اين فراخوان همراه اول اعلام كرده، مشترك‌هايي كه داراي سيم‌كارت همراه اول هستند كه در چند ماه گذشته خاموش بوده است تا پايان مهرماه فرصت فعال‌سازي دارند كه با انجام آن مي‌توانند از 100دقيقه مكالمه رايگان درون شبكه‌اي در مدت يك ماه، 70 تا 100 درصد تخفيف مكالمه با خطوط همراه اول تا سه ماه و 2 گيگابايت اينترنت هديه يك‌ماهه بهره‌مند شوند.

حال با توجه به اينكه شبكه خدمات‌دهي اين اپراتور به طور گسترده در سراسر كشور وجود دارد و در بخش خدمات اينترنتي نيز سرويس‌هاي مناسبي ارايه مي‌كند اين پيشنهاد مي‌تواند از سوي مشترك‌ها مورد استقبال قرار گيرد، گرچه ساير اپراتورها نيز بدون برنامه نيستند و به طور قطع پيشنهادهاي جديد را براي حفظ سهم خود در بازار ارايه مي‌كنند.

توديع و معارفه مديرعامل شركت فولاد مباركه اصفهان

معاون وزير صنعت از كاركنان فولاد مباركه خواست تا مديريت جديد را مثل دوران مديريت سبحاني حمايت و همراهي كنند. مهدي كرباسيان در اين زمينه گفت: نقش فولاد در توسعه كشورها اساسي است و از 2 هزار ميليارد دلار تجارت جهاني 43 درصد متعلق به فولاد است و در ايران اين نقش اساسي را فولاد مباركه ايفا مي‌كند. سبحاني حوزه فولاد مباركه را به خوبي اداره كرد و اين موضوع براي دولت، ايميدرو و كشور ارزنده است. از هيات‌مديره سابق تشكر مي‌كنم و اميدوارم كاركنان شركت و مسوولان استاني مديريت و هيات‌مديره جديد را حمايت كنند. كرباسيان در پايان سخنراني خود اعلام كرد اميدوارم بنده هم مثل دكتر سبحاني عاقبت بخير شوم.

شروع جشنواره پاييزي آسيا‌تك

شركت آسياتك به عنوان برترين اپراتور ارايه‌دهنده اينترنت ثابت كشور، جشنواره فروش پاييزي سال 1397 خود را آغاز كرد. به گزارش روابط عمومي آسياتك، اين جشنواره از 20مهرماه 1397 آغاز و تا پايان پاييز ادامه خواهد داشت. بر اساس اين گزارش، كمپين گسترده و سراسري آسياتك با نام روي نُتِ نِت، به زندگي 360 درجه مشتركين و دريافت پاسخ سريع، به صرفه، جذاب و با كيفيت خدمات ارتباطي بر پايه اينترنت پرداخته است. اين نسل از كمپين‌هاي تجاري مدرن يكي از به روز‌ترين و كارآمدترين روش‌هاي بازاريابي نوين جهاني است كه مدل بومي شده آن توسط شركت آسياتك طراحي و اجرا شده است. اين گزارش حاكيست از مهم‌ترين ويژگي‌هاي كمپين روي نُتِ نِت تاكيد بر جايگاه آسياتك به عنوان برترين اپراتور ارتباطات ثابت كشور و مهم‌تر از همه تاكيد خلاقانه به كامل بودن سبد محصولات و خدمات، جهت پاسخگويي به كليه نيازهاي مشتركين شامل نيازهاي شخصي، خانگي، خدمات اينترنت همراه و همچنين راهكارهاي جامع براي سازمان‌ها است.

نشان عالي سودآورترين شركت سرمايه‌گذاري براي «پارس‌آريان»

در شانزدهمين اجلاس سران و مديران معتبرترين شركت‌ها و سازمان‌هاي عاليرتبه ايراني، نشان زرين استقامت ملي در خدمات سرمايه‌گذاري به علي‌اكبر امين‌تفرشي مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري پارس‌آريان اهدا شد. به گزارش روابط‌عمومي، در شانزدهمين اجلاس سران و مديران معتبرترين شركت‌ها و سازمان‌هاي عاليرتبه ايراني كه در تاريخ 16 مهر 1397 در محل سالن همايش‌هاي صدا و سيما و با حضور مرتضي بانك مشاور رييس‌جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، محمد خزاعي رييس سازمان سرمايه‌گذاري، عيسي منصوري معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمعي از مديران و فعالان اقتصادي كشور برگزار شد، شركت پارس‌آريان موفق شد به جهت فعاليت‌ها و اقدامات اقتصادي و سرمايه‌گذاري كه انجام داده است، نشان عالي پربازده‌ترين و سودآورترين شركت سرمايه‌گذاري در ايران را از آن خود كند.

توزيع نوشت‌افزار افق كوروش

در روستاهاي محروم بلوچستان شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي افق كوروش همزمان با بازگشايي مدارس و در راستاي ايفاي مسووليت اجتماعي، يك‌هزار پك نوشت‌افزار در مدارسِ روستاهاي محرومِ بخش تلنگ از توابع شهرستان قصرقند استان سيستان و بلوچستان اهدا كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي افق كوروش، پك‌هاي تحصيلي نوشت‌افزار شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي افق كوروش در سفري سه‌روزه به اين منطقه، در مدارسِ روستاهاي كهن بالا، شارك، دك، دنگري، مانديرو، شير محمد بازار، بوندي، توكدن، وشين چات با حضور مديريت روابط عمومي شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و همكاري تيم اجرايي موسسه خيريه «كودكان فرشته‌اند»، توزيع شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون