• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4204 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

خبر

دبير شوراي نظارت بر اسباب‌بازي:

آموزش رفتارهاي صحيح اجتماعي از طريق اسباب‌بازي

گروه اجتماعي| محسن حموله، دبير شوراي نظارت بر اسباب‌بازي گفت: در حال حاضر برخي توليد‌كننده‌ها با توجه به شناخت بازارهاي جهاني توانسته‌اند توليدات خوبي را عرضه كنند به طوري كه به صادرات اسباب‌بازي هم منجر شود.

در سال گذشته طبق اعلام مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت نزديك به 11 ميليون دلار صادرات انجام شده است و در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز برخي از وارد‌كنندگان با توجه به ارتباطات خوب و موثر در تلاش هستند تا محصول ايراني به كشورهاي همسايه صادر شود.

حموله در مورد اينكه چگونه از طريق اسباب بازي مي‌توانيم رفتارهاي اجتماعي صحيح را به كودكان آموزش دهيم؟ گفت: گروهي از اسباب‌بازي‌ها به منظور آموزش رفتارهاي اجتماعي مانند سبك زندگي، آپارتمان نشيني، فرهنگ ترافيك و ... طراحي شده‌اند و خوشبختانه در كشور ما و مجموعه توليد ملي هم مثال‌هاي زيادي از آنان داريم.اولين نمايشگاه اسباب‌بازي و سرگرمي ۲۳ تا ۲۷ مهرماه سال جاري در خيابان حجاب تهران، مركز نمايشگاه‌هاي كانون (سالن حجاب) از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برگزار خواهد شد.


رونمايي از دو كتاب در مراسم روز تهران

مهر|در مراسمي كه به مناسبت روز تهران برگزار شد، دو كتاب در حوزه دارالخلافه رونمايي شدند. مراسم تجليل از نويسندگان و پژوهشگران طهران‌شناسي و رونمايي از دو اثر در موضوع طهران قديم با حضور محسن هاشمي رييس شوراي اسلامي شهر تهران، حق‌شناس رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر، احمد مسجدجامعي و حجت نظري از اعضاي شوراي شهر تهران، بزرگ‌نيا رييس ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران، علي‌محمد سعادتي شهردار منطقه ۱۲، آباديان شهردار منطقه ۱۱ و جمعي از فرهيختگان و انديشمندان در محل كافه كتاب دارالخلافه برگزار شد.

وي همچنين از بهزاد يعقوبي براي راه‌اندازي فضاي تاسيس شده در عمارت مهين‌الملك و گردهم آوردن فرهنگيان و دوستداران تهران تشكر كرده و از انتشار گنجنامه‌هاي دارالخلافه كه به زيبايي تمام به امامزاده‌ها و واقفان و مساجد طهران قديم پرداخته نيز تقدير كرد.

همچنين در اين مراسم كه به مناسب روز «طهران» برگزار شد از كتاب خاطرات طهران اثر بازيگر و نويسنده توانا استاد داريوش اسد‌زاده و همچنين گنجنامه‌هاي دارالخلافه اثر بهزاد يعقوبي رونمايي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون