• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4214 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۰ مهر

درخواست ابتكار از انجمن‌ هواداران فوتبال

معاون امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري، از انجمن‌هاي هواداري تيم فوتبال خواست كه اقدامات و برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي پيشنهادي خود براي حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش ارايه دهند.

معصومه ابتكار با اشاره به «فعاليت‌هاي گسترده انجمن‌هاي هواداري تيم فوتبال» خاطرنشان كرد: اين انجمن‌ها بايد طي جلساتي اقدامات و برنامه‌هاي مورد نياز فرهنگي و اجتماعي لازم براي حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به خانم فريبا محمديان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان توضيح و ارايه دهند. وي همچنين با بيان اينكه «وزارت ورزش و جوانان و دولت به منظور تسهيل حضور زنان در ورزشگاه‌ها برنامه‌ريزي‌هاي مناسبي انجام داده است»، افزود: در همين راستا رياست‌جمهوري براي ايجاد زيرساخت‌ها و تامين امكانات مورد نياز براي حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به صراحت، دستوراتي صادر كرده‌ است.

ابتكار به حضور زنان در بازي فوتبال ايران- بوليوي هم اشاره كرد و گفت: دولت تلاش دارد تا بانوان بتوانند همراه با رعايت قوانين و چارچوب‌هاي شؤون اسلامي در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند كه البته روند تدريجي خوبي در اين زمينه طي شده است.

به گفته ابتكار، تنها دغدغه، موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها ايجاد فضاي اجتماعي، فرهنگي و عمومي در شأن و منزلت همه ايرانيان اعم از مردان و زنان ايراني است. وي معتقد است كه حضور زنان در ورزشگاه‌ها از ابتدا يك «مساله» نبوده «زيرا زماني كه زنان ايراني در بازي‌هاي بين‌المللي مدال‌آور و در تيم‌هاي برتر دنيا مطرح هستند، يعني در چارچوب شرع مقدس و قوانين جاري كشور در حال حركت هستيم و همه اين تغييرات مثبت مي‌تواند به نفع حوزه ورزشي كشور انجام شود.» ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون