• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4277 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

سه/ درباره فيلم «ايده اصلي» به كارگرداني آزيتا موگويي

توافق ايران و اسپانيا در جزيره هندورابي

آزيتا موگويي طي سال‌هاي فعاليتش و از ابتداي دهه 70، بخش‌هاي مختلف سينمايي اعم از طراحي صحنه و لباس، مجري طرح، منشي صحنه، مديريت توليد، دستياري كارگرداني و برنامه‌ريزي را تجربه كرده و در نهايت اولين فيلم سينمايي خود را سال 92 تحت عنوان «تراژدي» مقابل دوربين برد. اولين ساخته اين كارگردان كه بازيگران چهره‌اي همچون بهرام رادان، مهدي هاشمي، رويا نونهالي و... در آن حضور داشتند فيلمي خوش‌ساخت بود كه با استقبال خوبي از جانب منتقدان و مخاطبان همراه بود؛ هر چند جوايز داخلي خاصي دريافت نكرد.

حالا موگويي «ايده اصلي» را به عنوان دومين فيلم سينمايي خود كارگرداني كرده؛ فيلمي كه در آن بهرام رادان مجددا با او همكاري كرده و مريلا زارعي، هانيه توسلي، پژمان جمشيدي، مهرداد صديقيان و شهباز نوشير هم در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند.

داستان اين فيلم در ايران و اسپانيا روايت مي‌شود و قصه فيلم درباره راه‌اندازي يك پروژه بزرگ در جزيره هندورابي در جنوب ايران است كه به توافق ايران و اسپانيا رسيده است. شركت‌ها و افراد بسياري به طمع برنده شدن در اين مناقصه شركت كرده‌اند و...

موگويي خود تهيه دومين فيلمش را بر عهده دارد و تعدادي از عواملي كه با او در اين پروژه همراه بودند، عبارتند از: «فيلمنامه‌نويس: اميرعربي، مدير فيلمبرداري: عليرضا برازنده، صدابردار: امير حاجي شاهوردي، چهره‌پرداز: سودابه خسروي، طراح صحنه: اميرحسين قدسي، طراح لباس: نفيسه ناصرنيا و تدوين: بهرام دهقاني.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون