• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4287 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

آخرين سخنان كي‌روش پيش از بازي با يمن

پس از انتقادات گسترده از كارلوس كي‌روش در سه روز گذشته، كي‌روش در گفت‌و‌گو با خبرگزاري فرانسه و در نشست خبري پيش از بازي ايران و عمان نكاتي را مطرح كردكه اهم آنها به شرح زير است:

در صورت قهرماني و پيشنهاد، امكان تمديد با ايران وجود دارد

مردم تحت تاثير تحريم‌هاي احساسي هستند و از آن لطمه خورده‌اند اما زماني كه با اين افراد فوق‌العاده زندگي مي‌كنيد و احساسي كه نسبت به تيم ملي دارند را مي‌بينيد، عاشق‌شان مي‌شويد.

كار كردن در كلمبيا برايم افتخار است اما فعلا به تيم ملي ايران تعهد دارم.

هيچ كسي نمي‌تواند بيش از اين ما و بازيكنان ما را تحت فشار قرار دهد. اجازه نخواهيم داد كه تنش‌ها باعث شود روي بازي‌مان تاثير بگذارد و ما را از روياي‌مان دور سازد.

بازيكنان ايراني را دوست دارم، آنها شخصيت قوي دارند و هميشه دوست دارند بهتر شوند و براي آن مي‌جنگند آنها نسب به كشور و پيراهن تيم ملي عرق دارند. آنها يكي از با ثبات‌ترين خانواده‌هاي فوتبالي هستند كه من در طول زندگي‌ام شناختم. سعي مي‌كنم بازيكناني را انتخاب كنم كه تنها پيراهن تيم ملي براي‌شان مهم باشد.

هيچ شخصي نمي‌تواند احترام و ‌تعهد من را به هواداران فوتبال ايران و تيم ملي ايران بر هم بزند.

اين بسيار ناراحت‌كننده است كه برخي منابع همچنان با پافشاري در تلاش هستند كه با گذاشتن حرف‌هايي در دهان من و نسبت دادن كارهايي به بنده كه هيچگاه انجام نداده‌ام، اذهان عمومي ايرانيان را گمراه كنند.

ما تا آخر براي رسيدن به هدف‌مان خواهيم جنگيد و اين به خاطر مردم ايران و خدمت به آنها است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون