• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4308 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ بهمن

حكم متهمان پرونده شركت دومان توكان صادر شد

حكم قطعي 4 نفر از متهمان شركت كلاهبرداري دومان توكان از سوي قاضي صلواتي رييس شعبه چهارم دادگاه ويژه رسيدگي به اتهامات اخلالگران و مفسدين اقتصادي صادر شد.

براساس حكم صادره، دومان سهند، فرزند اصغر مديرعامل شركت دومان توكان به اتهام مشاركت در اخلال عمده در نظام اقتصادي و مشاركت در كلاهبرداري شبكه‌اي به تحمل بيست سال حبس، 30 ضربه شلاق در انظار عمومي و محروميت از هرگونه خدمات دولتي محكوم شد.

به گزارش ايسنا، همچنين رشيد جباري فرزند محمد رييس هيات‌مديره شركت دومان توكان به اتهام مشاركت در اخلال عمده در نظام اقتصادي و مشاركت در كلاهبرداري شبكه‌اي به تحمل 18 سال حبس، 25 ضربه شلاق در انظار عمومي و محروميت از هرگونه خدمات دولتي، مهدي ذكايي فرزند يحيي معاون حقوقي شركت دومان توكان به اتهام مشاركت در اخلال عمده در نظام اقتصادي و مشاركت در كلاهبرداري شبكه‌اي به تحمل 15 سال حبس، 25 ضربه شلاق در انظار عمومي و محروميت از هرگونه خدمات دولتي، احسان حديدساز فرزند محمدعلي جانشين مديرعامل و رييس واحد جذب شركت به اتهام مشاركت در اخلال عمده در نظام اقتصادي و مشاركت در كلاهبرداري شبكه‌اي به تحمل هشت سال حبس، بيست ضربه شلاق در انظار عمومي و محروميت از هرگونه خدمات دولتي محكوم شدند.

براساس راي صادره، دادگاه به استرداد وجوه سرمايه‌گذاران مال باخته و ضبط كليه اموالي كه متهمان از طريق خلاف قانون به دست آورده‌اند، حكم صادر كرده است. پرونده در مورد ندا مختارزاده ديگر متهم پرونده مفتوح است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون