• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4308 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ بهمن

ويژه

 

ذوب آهن اصفهان يكي از ابعاد مهم توسعه

نشست بررسي دستاوردها، عملكرد و مشكلات ذوب آهن اصفهان با حضور دكتر محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و هيات همراه، دكتر عباس رضايي استاندار اصفهان، جمعي از مسوولان هلدينگ شستا و مسوولان ذوب آهن اصفهان برگزار شد. شريعتمداري در اين نشست گفت: علاقه‌مند بودم كه با حضور در ذوب آهن اصفهان مادر صنعت فولاد كشور، قدردان زحمات تلاشگران اين شركت باشم اما قطعا در اولين فرصت در بين تلاشگران اين شركت حاضر خواهم شد . وي افزود: ايجاد ذوب آهن اصفهان يكي از مهم‌ترين ابعاد توسعه كشور را كه بخش صنعت است، رقم زده و در رشد ظرفيت توليد فولاد كشور كه امروز به 25ميليون تن رسيده، نقش مهمي ايفا كرده است.

ديدار بانك ملت با خانواده شهيدان سرافراز غضنفري

همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، اعضاي شوراي ايثارگران بانك ملت با حضور در منزل خانواده شهيدان سرافراز اسدا... مهدي و عباس غضنفري ياد و خاطره آن شهيدان والامقام را گرامي داشتند.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اميررضا شيخ، مدير امور حراست بانك ملت در ديدار با خانواده شهيدان غضنفري با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار كرد: ايستادگي خانواده معظم شهدا در طول 40 سال انقلاب مايه افتخار و ستودني است و همه ما مديون ايثارگري‌هاي شهداي انقلاب اسلامي هستيم.

 

روزانه بيش از 1500 خودرو تحويل مي‌دهيم

معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو گفت: با افزايش تيراژ توليد، تحويل خودرو به مشتريان به روزانه بيش از هزار و پانصد دستگاه رسيد. به گزارش ايكوپرس، مصطفي‌ خان‌كرمي با اعلام اين خبر گفت: با افزايش توليد و تحويل خودرو تعداد تعهدات معوق ايران خودرو به مشتريان تا پايان سال كاهش خواهد داشت. خان‌كرمي افزود: انجام تعهدات به مشتريان و تحويل خودروهاي معوق در اولويت ايران خودرو است و تعهدات در ماه‌هاي آينده به روز خواهد شد.

 

وب‌ سايت بانك ‌پاسارگاد بهترين در بخش بانك و بيمه

در يازدهمين جشنواره وب و موبايل ايران؛ وب‌سايت بانك‌پاسارگاد به عنوان بهترين وب‌سايت در بخش بانك و بيمه انتخاب شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد وب‌سايت اين بانك‌ به‌ دليل دارا بودن فاكتورهايي همچون كاركرد كارا، محتواي غني، طراحي ديداري مناسب، ساختار و مسير در دسترس و آسان، ايجاد تعامل سازنده با مخاطب و اطلاع‌رساني خوب و... با اكثريت آراي داوران به عنوان وب‌سايت برتر و برگزيده معرفي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون