• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4308 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ بهمن

پليس

جزييات تيراندازي ماموران امنيت اخلاقي

ماموران گشت امنيت اخلاقي حين انجام وظيفه و تذكر به دو خانم بدحجاب با عده‌اي كه قصد اخلال در كار پليس را داشته درگير و اقدام به شليك هوايي كردند.

يك فرد آگاه در پليس درباره انتشار فيلمي در فضاي مجازي كه نشان از درگيري بين برخي شهروندان با عوامل انتظامي داشت، گفت: اين اتفاق در منطقه نارمك و عصر روز جمعه رخ داد، ماجرا از اين قرار بوده است؛ ماموران گشت امنيت اخلاقي به دو خانم جوان كه پوشش و حجاب مناسبي نداشتند، تذكر مي‌دهند كه بعد از چند دقيقه تعدادي از شهروندان دور آنان جمع و مانع انتقال آن دو خانم مي‌شوند.

وي ادامه داد: در اين ميان چند جوان در كار پليس اخلال ايجاد كرده و به خودروي پليس حمله كردند كه اين اقدام موجب خسارت به خودروي پليس شد.

اين منبع آگاه گفت: ماموران براي متفرق كردن افراد، مجبور به شليك هوايي شدند. با پياده شدن دو خانم از خودرو، مردم نيز متفرق شدند و ماجرا خاتمه پيدا كرد. ايلنا

 

شهادت يك افسر نيروي انتظامي

افسر فداكار و وظيفه‌شناس «جابر بيرانوند» به درجه رفيع شهادت نايل آمد. اين شهيد بزرگوار در درگيري مسلحانه با افراد ناشناس در ۱۷ بهمن در شهرستان خرم‌آباد مجروح شد كه پس از انتقال به تهران به منظور ادامه درمان در بيمارستان وليعصر‌(عج) ناجا به فيض عظيم شهادت نايل آمد. فرمانده انتظامي استان طي پيامي شهادت سرگرد جابر بيرانوند را به حضرت بقيه‌الله‌الاعظم‌(عج) و نايب برحقش مقام معظم رهبري، مردم شهيد‌پرور لرستان به ‌ويژه خانواده محترم اين شهيد گرانقدر تبريك و تسليت عرض كرد. پايگاه خبري پليس

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون