• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4357 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ ارديبهشت

ويژه

اطلاعيه همراه اول در مورد كد افزايش اعتبار

كد ستاره 10 ستاره 117 مربع فقط براي افزايش اعتبار در ميان‌دوره است. پيرو انتشار شايعه‌اي در شبكه‌هاي اجتماعي كه از مشتركان خطوط دايمي همراه اول درخواست مي‌كند جهت دريافت اضافه پرداخت قبوض خود كد ستاره 10 ستاره 117 مربع را شماره‌گيري كنند، اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران اعلام كرد كه كد مذكور صرفا براي افزايش اعتبار ميان‌دوره بوده و موجب بستانكاري مشتركان نمي‌شود. اين اطلاعيه مي‌افزايد: حساب كليه كاربران همراه اول كاملا بر خط است و اگر مشتركي به هر دليل، اضافه پرداخت داشته باشد، اين مبلغ بلافاصله به حساب بستانكاري وي منظور مي‌شود و نيازي به گرفتن كد خاصي در اين خصوص نيست. همراه اول در پايان با تاكيد بر اينكه اين‌گونه مطالب توسط افراد مغرض در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود، تصريح كرده مشتركان براي كسب اطلاعات صحيح به درگاه‌هاي رسمي اپراتور مراجعه كنند.

 

گام جديدي در بومي‌سازي زنجيره توليد داخلي سيم‌كارت

زنجيره توليد داخلي سيم‌كارت با هدف حفظ حريم خصوصي مشتركان تلفن همراه با حمايت اپراتور اول ارتباطي وارد فاز جديد شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول تلفن همراه كشور به عنوان برترين اپراتور حامي توليد ملي، در راستاي حفظ رضايتمندي و امنيت مشتركان، بومي‌سازي صنعت توليد سيم‌كارت را اولويت خود قرار داده است. اين اقدام بزرگ همراه اول جهت بومي‌سازي بخش ديگري از توليد سيم‌كارت، سه‌شنبه شب با حضور مسوولان استانداري شيراز، تعدادي از مديران اين اپراتور و مسوولان صقا و صايران كليد خورد. بومي‌سازي سيم‌كارت به عنوان مولفه كليدي در حفظ حريم خصوصي مشتركان تلفن همراه با حمايت شركت ارتباطات سيار ايران و توسط شركت صنايع قطعات الكترونيك ايران در راستاي رسالت همراه اول در حفظ اطلاعات مشتركان به انجام رسيده است. از آنجا كه بومي‌سازي توليد سيم‌كارت طي سال‌هاي گذشته در دستور كار اين اپراتور بزرگ قرار گرفته است، شركت صنايع قطعات الكترونيك ايران پس از اجراي فرآيند بومي امن توليد و بارگذاري داده‌هاي مرتبط با مشتركان روي سيم‌كارت و حفظ آنها در پيمانه سخت‌افزاري امن بومي (HSM)، به سمت اجرا و پياده‌سازي گام دوم، همسو با شعار سال (رونق توليد) رفته است. گام دوم اين مسووليت خطير (بومي‌سازي صنعت سيم‌كارت) توسط متخصصان و نخبگان داخلي و با بارگذاري سيستم عامل به صورت بومي به انجام رسيده است. اقدام مذكور، علاوه بر توليد مستقيم و غيرمستقيم ده‌ها شغل و جلوگيري از خروج ارز از كشور، ظرفيت توليد داخلي را نيز افزايش خواهد داد.

 

گراميداشت مقام روز معلم در دانشگاه خاتم

مراسم گراميداشت مقام معلم و تقدير از استادان دانشگاه خاتم و بانك‌ پاسارگاد، در تاريخ 11 ارديبهشت سال 1398، در محل دانشگاه خاتم و با حضور مديرعامل بانك‌ پاسارگاد و دانشگاه خاتم، اعضاي هيات‌ امناي دانشگاه، جمعي از مديران بانك و استادان و معلمان برگزار شد. قائم‌مقام وزير علوم، تحقيقات و فناوري بيان كرد: دانشگاه خاتم يكي از دانشگاه‌هاي مطرح كشور و سرآمد در جهان خواهد شد. به‌گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، در اين مراسم دكتر باقري قائم‌مقام وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن بزرگداشت مقام معلم گفت: امروز اگر شاهد اين هستيم كه بيش از 90 درصد از اعضاي جامعه از سواد مطلوب برخوردار هستند و نيروي كارشناسي در تمام سطوح به اندازه كافي وجود دارد، حاصل زحمات شبانه‌روزي استادان و معلمان عزيز كشور است و ما قدردان همه اين عزيزان هستيم. وي ادامه داد: از اينكه شعار كيفيت را در دانشگاه خاتم انتخاب كرده‌ايد به شما تبريك مي‌گويم. اينكه تلاش مي‌كنيد زمينه را براي يادگيري جوانان اين مرز و بوم فراهم كنيد، جاي تقدير دارد. رويكرد دانشگاه خاتم در بحث توسعه كيفي بي‌‌شك مورد حمايت همه مديران در آموزش عالي است. در حال حاضر نيز شعار ما در آموزش عالي، بازگشت به كيفيت پس از پشت سرگذاشتن توسعه كمي است. امروز توجه به بخش خصوصي در آموزش عالي هم بر اساس تكاليف قانوني و هم بر اساس احساس نياز، يكي از ضرورت‌هاي مهم جامعه ماست.

افزايش ۵۰ درصدي فروش و سه برابري سود تاپيكو

مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري نفت، گاز و پتروشيمي تامين (تاپيكو) در مراسم تقدير از كارگران نمونه شركت نفت ايرانول از افزايش ۵۰ درصدي فروش و سه برابري سود اين هلدينگ در شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، مهندس مخدومي ضمن تبريك روز كارگر گفت: ايرانول در تمام شاخص‌ها رشد خوبي داشته و توانسته است، سهم بازار را از 19درصد سال 93 به بيش از 30درصد در سال 97 تبديل كند و يكي از بهترين شركت‌هاي تاپيكو از نظر مديريتي است كه از مديريت و هيات‌مديره شركت تشكر مي‌كنم. وي در ادامه به برخي اقدامات شركت تاپيكو در سال 97 اشاره كرد و افزود: در خانواده تاپيكو ارزش بازار در سال 97 از 12750 ميليارد به 21 هزار ميليارد تومان رسيد كه حدود 50 درصد افزايش داشته است. مهندس مخدومي در ادامه با اشاره به تسويه 65 درصد از وام‌هاي قبلي اين شركت گفت: در مجموع فروش محصولات در خانواده تاپيكو در سال گذشته حدود 46 درصد افزايش داشته است. مهندس مخدومي همچنين به سود شش ماهه شركت تاپيكو نيز اشاره كرد و گفت: سود تاپيكو در شش ماهه نخست سال 97 نسبت به شش ماهه نخست سال 96 از 765 ميليارد تومان به 2400 ميليارد تومان رسيد. وي همچنين در ادامه افزايش توليد گروه پتروشيمي تاپيكو و دستيابي به ركورد بيشترين توليد توسط پتروشيمي فن‌آوران و خراسان را در بين تمامي شركت‌هاي پتروشيمي به اعلام شركت ملي صنايع پتروشيمي از دستاوردهاي اين شركت در سال 97 عنوان كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون