• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4365 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت

عكس‌نوشت

همزمان با فرارسيدن ماه رمضان «رويترز» مجموعه عكسي از اين ماه و زندگي مسلمانان در سراسر دنيا منتشر كرده است. مجموعه عكسي كه از زندگي مسلمانان در ماه رمضان و در كشورهاي اسلامي مي‌گويد و برگزاري اين آيين‌ زيباي مذهبي. نكته جالب اين مجموعه عكس، به تصوير كشيدن زندگي مسلمانان در تمام كشورهاست؛ كشورهايي كه ممكن است در صلح و جنگ باشند، اما مردمان‌شان بدون در نظر گرفتن شرايط، اين ماه پربركت و ضيافتش را نه فراموش مي‌كنند و نه از دست مي‌دهند.

مسلمان فلسطيني در تلاش براي بالا رفتن از ديوارهايي كه بين او و مسجدالاقصي و توسط رژيم صهيونستي، فاصله انداخته است. اين جوان مسلمان مي‌خواهد خود را به اولين نماز جماعت ماه رمضان برساند.

مسلمانان در اولين جمعه ماه رمضان و براي نماز جماعت دور هم جمع شده‌اند. جمعيت آن قدر زياد است كه اين صف طولاني در خيابان، در واقع ادامه صف نمازگزاراني است كه در مسجدي در سينگار دور هم جمع شده‌اند.

دختر يمني كه با خانواده‌اش از جنگ فرار كرده، در زاغه‌اي در حومه صنعا. مردم مسلمان يمن، با تمام تهديدها و جنگي كه عربستان سعودي براي آنها راه انداخته، قحطي و بحران، همچنان در ماه رمضان روزه مي‌گيرند.

مبارز سوداني كمي قبل از افطار مشغول آماده‌سازي سفره افطار است تا كمي بعد از افطار به صف مبارزان ديگر بپيوندد و در خارطوم به مبارزه خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون