• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4387 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

ويژه

قبض تلفن ثابت از اول مرداد ماه از استان حذف مي‌شود

پيله‌فروشها، سرپرست مخابرات منطقه قزوين اعلام كرد: در راستاي حفظ و صيانت از طبيعت و محيط زيست از مرداد ماه سال جاري؛ قبض الكترونيكي جايگزين قبض كاغذي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين؛ مهندس پيله‌فروشها، سرپرست مخابرات منطقه قزوين در ديدار با آيت‌الله عبدالكريم عابديني امام جمعه قزوين؛ حذف كامل قبض تلفن ثابت را يكي از اهداف پيش روي اين شركت برشمرد و گفت: در حال حاضر قبض شهر محمديه را به صورت آزمايشي حذف كرده‌ايم و اين فرآيند را تا مرداد ماه سال جاري به صورت كامل در استان اجرايي مي‌كنيم.

 

استانداردهاي بالاي شهروند

سريع‌القلم، مديرعامل شركت شهروند در گفت‌وگويي زنده در استوديو راديو سلامت پيرامون نحوه نظارت بر مواد غذايي در فروشگاه‌هاي شهروند گفت: شهروند به جهت عرضه كالاي با‌ كيفيت و رعايت استاندارد‌هايي فراتر از سقف مورد نظر سازمان‌هاي نظارتي همواره برند مورد اعتماد شهروندان بوده است.

مجموعه شهروند قوانين بسيار سختگيرانه‌اي جهت عرضه كالا و خدمات بدون واسطه با بهترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت به مصرف‌كننده واقعي دارد.

طي سال گذشته توانستيم صدها تن گوشت تنظيم بازار را با نظارت مستمر كارشناسان داخلي شهروند، سازمان تعزيرات، دامپزشكي و معاونين دادستاني استان تهران بدون هيچ مشكلي به شهروندان عرضه كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون