• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4402 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

خبر

تفكيك مرزباني از نيروي انتظامي تكذيب شد

معاون اجتماعي فرماندهي مرزباني نيروي انتظامي، منفك شدن اين فرماندهي از ناجا را تكذيب كرد. به گزارش مهر، در پي انتشار خبري مبني بر منفك شدن مرزباني از نيروي انتظامي به نقل از برخي خبرگزاري‌ها، سرهنگ ابوالقاسم خاتمي معاون اجتماعي فرماندهي مرزباني ناجا، ضمن تكذيب اين خبر گفت: سردار قاسم رضايي فرمانده مرزباني نيروي انتظامي در رأس هياتي از مسوولان مرزباني ناجا در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي و امام جمعه مشهد مقدس طي سخناني از ابلاغ ساختار جديد فرماندهي مرزباني نيروي انتظامي توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خبر داد.

واكنش سردار كوثري به ادعاي سريال گاندو

سريال گاندو به دليل پرداختن به موضوع جاسوسي اين روزها با واكنش‌هاي زيادي روبه‌رو شده است. در قسمت جديد اين سريال ادعايي مطرح شده كه با اظهارات گذشته فرماندهان سپاه پاسداران در تضاد است. به گزارش خبرآنلاين، در قسمت گذشته اين سريال ادعا شده كه انفجار بيدگنه كه در آن سردار حسن تهراني مقدم و چند نفر از نيروهاي سپاه پاسداران به شهادت رسيده‌اند به دستور امريكا و موساد و همكاري منافقين انجام شده و يك اتفاق نبوده است.اين ادعايي بود كه ايهود باراك، نخست‌وزير وقت رژيم صهيونيستي پس از انفجار بيدگنه، آن را مطرح كرد؛ ادعايي كه البته همان زمان با واكنش فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مواجه شد. سردار محمداسماعيل كوثري جانشين فرماندهي قرارگاه ثارالله تهران در واكنش به ادعاي جديد سريال گاندو گفت: «شايد در آن مقطع زماني دليل حادثه مشخص نشده باشد اما به مرور زمان كه اخبار و اطلاعات درباره انفجار تكميل شده باشد، به اين نتيجه رسيده باشند و من نمي‌توانم دقيق در اين باره نظري بدهم. اين احتمال است كه در مقطع اوليه دسترسي كامل به اطلاعات وجود نداشته و به مرور كه تحقيقات دنبال شده به نتايج ديگري رسيده باشند و در اين موارد اين اتفاق طبيعي است.»

ابلاغ قانون مصوب مجلس براي اجرا

حسن روحاني، رييس‌جمهور يك قانون مصوب مجلس را براي اجرا به وزارتخانه‌هاي مربوطه ابلاغ كرد. به گزارش ايلنا، براين اساس، در اجراي اصل يكصد و بيست و سوم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، رييس‌جمهور «قانون اصلاح بند (3) ماده (2) قانون ماليات‌هاي مستقيم با اصلاحات بعدي آن» را براي اجرا به وزارتخانه‌هاي كشور و امور اقتصادي و دارايي ابلاغ كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون