• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4402 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

خبر

شهروندان اطلاعي از انتخابات شوراياري ندارند

محمد سالاري عضو شوراي شهر تهران گفت: در مواجهه با شهروندان شاهد آن هستيم كه آنها اطلاعات خاصي از انتخابات شوراياري ندارند. به گزارش ايلنا، سالاري در ابتداي صد و پنجاه و دومين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران، درباره انتخابات شوراياري‌ها تذكر داد و گفت: بايد در اين باره اطلاع‌رساني لازم انجام شود. اين درحالي است كه در ساير انتخابات از چند ماه قبل شهروندان درگير مي‌شوند. وي اظهار داشت: در مواجهه با شهروندان شاهد آن هستيم كه آنها اطلاعات خاصي از اين انتخابات ندارند. اين عضو شوراي شهر افزود: از شما و اعضاي شورا و شهردار تهران مي‌خواهم كه با توجه به اهميت اين نهاد (شوراياري‌ها) مدت زمان مهلت ثبت‌نام را افزايش دهيد.

ديروز، امروز و فرداي مسائل دختران ايران

گروه اجتماعي| «دختران ايران» عنوان نشستي است كه به مناسبت روز دختر و با هدف بررسي مسائل دختران ايران قرار است روز 12 تير برگزار شود. براساس اين گزارش، در اين نشست پروانه سلحشوري، نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي، اعظم كريمي مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه اجتماعي جوانان وزارت ورزش و جوانان، ساعده سيما دبير كارگروه دختران و جوانان معاونت امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري و رفعت بيات نماينده اسبق مجلس شوراي اسلامي سخنراني و به مسائل دختران مي‌پردازند.

فرمانده مرزباني ناجا تاكيد كرد

نيازمند تجهيزات الكترونيكي براي مقابله با موادمخدر در مرزها

سردار قاسم رضايي فرمانده مرزباني ناجا گفت: در امر مقابله نيازمند تجهيزاتي از جمله شناورها، تجهيزات اپتيكي و الكترونيكي و حتي خودروهاي ايمن و سيستم‌هاي كشف و كنترل مافياي موادمخدر هستيم. به گزارش ايلنا، سردار رضايي درباره اقدامات مقابله‌اي ايران در مرزهاي غربي گفت: نيروهاي مرزباني در زمينه ورود و خروج موادمخدر اقدامات لازم را انجام مي‌دهند. مواد افيوني چه وارد كشور شود و چه از كشور عبور كند، ما با آن مقابله خواهيم كرد، از همين‌رو هم در مرزهاي غربي براي مقابله صف‌آرايي كرده‌‌ايم و هم در مرزهاي شرقي در آمادگي كامل به‌سر مي‌بريم. فرمانده مرزباني ناجا با بيان اينكه مبارزه با موادمخدر نماد جمهوري اسلامي است، ادامه داد: اگر مي‌گوييم، جمهوري اسلامي در صف اول مبارزه با موادمخدر در دنياست، بايد اين را هم بگوييم كه نيروهاي مرزباني در خط مقدم اين مبارزه قرار دارند.

سردار رضايي خاطرنشان كرد: اگر اقدامات جمهوري اسلامي طي 40 سال گذشته نبود، قطعا كشورهاي غربي با مشكلات جدي روبه‌رو بودند. جمهوري اسلامي بيش از هزار ميليارد دلار در اين 40 سال در مرزها به ويژه مرزهاي شرقي هزينه كرده است. فرمانده مرزباني ناجا با ابراز تاسف از اينكه در حال حاضر تحريم‌ها تاثيرات منفي در اقدامات ما براي كنترل مرزها ايجاد كرده است، گفت: لذا انتظار بر اين است كه كشورهاي غربي در بحث مقابله و مبارزه با موادمخدر به جمهوري اسلامي در بحث تقويت تجهيزات مرزها كمك كنند. وي ادامه داد: دراختيار داشتن تجهيزاتي مانند شناورها در دريا، تجهيزات اپتيكي و الكترونيكي و حتي خودروهاي ايمن و سيستم‌هاي كشف و كنترل مافياي موادمخدر براي مقابله چه در مرزهاي ورودي و شرقي و چه در مرزهاي غربي و خروجي يك امر ضروري است. فرمانده مرزباني ناجا تاكيد كرد: البته ما در انتظار كمك غربي‌ها نخواهيم نشست، اما قطعا كمك الكترونيكي و تجهيزات فني در بحث مقابله بسيار موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون