• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4412 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

ويژه

مشاركت در توليد خودرو 207 هاچ‌بك دستي و اتوماتيك پانوراما

باتوجه به استقبال مشتريان از محصول 207 هاچ‌بك، شركت ايران‌خودرو در‌نظر دارد اين خودرو را در دو نوع دستي و اتوماتيك مجهز به سقف شيشه‌اي (پانوراما) به صورت طرح مشاركت در توليد خودرو به فروش برساند.

به گزارش ايكوپرس، به منظور پاسخگويي به نياز مشتريان و افزايش سطح رضايتمندي آنان، گروه صنعتي ايران‌خودرو در طرح مشاركت در توليد خودرو، محصول 207 هاچ‌بك با سقف شيشه‌اي (پانوراما) را در دو نوع دستي و اتوماتيك عرضه مي‌كند. اين طرح از روز شنبه 22 تير آغاز مي‌شود و تا پايان اين ماه يا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت. موعد تحويل خودرو از تير تا مهر ماه سال 99 پيش‌بيني شده است. ثبت‌نام صرفا براي افراد بالاي 18 سال امكان‌پذير بوده و ظرفيت براي هر كد ملي يك دستگاه خودرو تعيين شده است. مبلغ پيش‌پرداخت براي نوع دستي محصول 207 با سقف شيشه‌اي (پانوراما) 47 ميليون و 500 هزار تومان و نوع اتوماتيك آن 60 ميليون تومان درنظر گرفته شده است. مابه‌التفاوت وجه در زمان تحويل خودرو تعيين و دريافت خواهد شد. متقاضيان مي‌توانند براي مشاركت در اين طرح از ساعت 11 صبح روز شنبه 22 تير ماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران‌خودرو به نشاني esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به نام‌نويسي اقدام كنند. گفتني است سقف شيشه‌اي (پانوراما) پژو 207 نسبت به سانروف، داراي ابعاد بزرگ‌تري است كه چشم‌انداز خارج از خودرو را لذت‌بخش‌تر كرده است.

ذوب‌آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحريم است

دكتر غلامرضا سليماني، مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري صدرتامين و هيات همراه ضمن حضور در كارخانه ذوب‌آهن اصفهان و بازديد از خط توليد و پروژه‌هاي مختلف از جمله پروژه PCI (تزريق پودر زغال به كوره بلند)، با مهندس منصور يزدي‌زاده مديرعامل و تني چند از مسوولان اين شركت ديدار و گفت‌وگو كردند. او در اين بازديد گفت: ذوب‌آهن يكي از نمادهاي اصلي عظمت و هويت صنعت اين كشور است كه دستاوردهاي بزرگي همچون توليد ريل و تربيت نيروي انساني متخصص براي كشور به ارمغان آورده است. مديرعامل صدرتامين افزود: اين شركت در مسير خوبي قرار دارد و به ويژه در دو سال اخير موفقيت‌هاي مهمي كسب كرده است. دكتر سليماني پس از بازديد از پروژه PCI گفت: عملكرد ذوب‌آهن در اين پروژه و زحماتي كه تلاشگران اين شركت براي پيشبرد آن در شرايط تحريم‌هاي ظالمانه متحمل شده‌اند، ارزنده و غرورآفرين است و همچنين نشانگر برخورداري اين شركت از تكنولوژي‌هاي مدرن در صنعت فولاد است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون