• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4422 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ مرداد

كوتاه خبر

كلاس آموزش VAR توسط فدراسيون فوتبال و با حضور مدرس بين‌المللي اين تكنولوژي يعني سوبخيدين مالزيايي در مركز ملي فوتبال آغاز شد. در اين كلاس، 24 داور منتخب فوتبال ايران جز عليرضا فغاني و موعود بنيادي‌فر كه در كلاس‌هاي VAR فيفا شركت كرده‌اند، حضور دارند.

مانوئل كارلوس والس، نخست‌وزير سابق فرانسه كه از طرفداران بارسلوناست، از باشگاه پاري‌سن‌ژرمن خواست تا با بازگشت نيمار به بارسلونا موافقت كند.

كاپيتان تيم ملي آليش بانوان گفت: طبق حرف‌هايي كه از آقاي دبير شنيديم، گويا قصد حمايت از بخش بانوان را دارد. اميدوارم روي حرفش بماند چرا كه به او ايمان داريم كشتي بانوان را به جايگاه بهتري برساند.

خانواده اميرمحمد رضايي به خاطر تامين هزينه و انجام عمل جراحي فرزندشان، از مسوولان ورزش تقدير و تشكر كردند.

مهدي طارمي مهاجم ايراني فصل قبل الغرافه با باشگاه ريوآوه پرتغال به توافق نهايي رسيد و قرارداد امضا كرد.

وزير ورزش و جوانان گفت: مقام‌ پنجمي ليگ واليبال ملت‌هاي جهان نشان موفقيت ملي‌پوشان واليبال ايران است و از عملكرد آنها راضي هستم.

صمد عباسي، عضو تيم ملي وزنه‌برداري معلولان، گفت: دو مدال طلاي جهاني و دو مدال نقره آسيايي دارم، اما براي گذران معيشتم مجبور به مسافركشي هستم. وزنه‌برداري رشته‌اي پرهزينه است و مكمل‌هايي هم كه مي‌خرم قيمت بالايي دارند. از طرف ديگر هزينه‌هاي زندگي باعث شده تا از چندسال پيش به شغل مسافركشي روي بياورم. به خاطر معلوليتم به من تاكسي نمي‌دهند، براي همين با پرايدي كه دارم مسافركشي مي‌كنم، تا به حال هم به دليل قانون ممنوعيت مسافركشي توسط ماشين‌هاي شخصي، چندبار توسط پليس جريمه شده‌ام.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون