• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4445 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

امضاي تفاهمنامه فولاد خوزستان و توليدكنندگان داخلي

سومين روز نمايشگاه تخصصي بومي‌سازي قطعات، تجهيزات و مواد گروه فولاد خوزستان با امضاي تفاهمنامه همراه بود. اولين نمايشگاه بومي‌سازي با حضور ۶۵ شركت از صنايع كوچك قطعه‌ساز، تامين‌كنندگان و سازندگان تجهيزات مرتبط با صنعت فولاد به ميزباني گروه فولاد خوزستان از ۲۳ مرداد ماه ۹۸ به مدت 3 روز در نمايشگاه بين‌المللي اهواز برگزار شد. در اين 3 روز مديران بخش‌هاي مختلف فولاد خوزستان در نشست‌هايي با متخصصان شركت‌هاي تامين‌كننده و توليدكننده به صورت مستقيم به گفت‌وگو پرداختند.

علي محمدي، مديرعامل فولاد خوزستان با اعلام اين مطلب از آمادگي كامل براي پذيرش صنايع كوچك داخلي خبر داد و اظهار كرد: اولويت اول و آخر استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي است؛ حمايت از شركت‌هاي دانش‌بنيان، صنايع داخلي، قطعه‌سازان و سازندگان تجهيزات از برنامه‌هايي است كه در سال‌هاي اخير گروه فولاد خوزستان سرلوحه كار خود قرار داده است. وي گفت: اولين نمايشگاه بومي‌سازي فرصت مناسبي بود كه شركت‌هاي داخلي توانمندي‌هاي خود را به نمايش بگذارند. محمدي خاطرنشان كرد: كارخانه ميدركس، بومي‌سازي كاتاليست و كوره پاتيلي در فولاد خوزستان با موفقيت كامل و به دست تواناي متخصصان داخلي بومي‌سازي شد؛ بنابراين با حمايت همه ‌جانبه گروه فولاد خوزستان از صنايع كوچك علاوه بر رونق توليد و گردش سرمايه داخلي به پايداري امنيت شغلي در استان خوزستان كمك شاياني مي‌شود. در ادامه اين گزارش سعيد قاسم‌زاده، مدير بخش نگهداري و تعميرات شركت فولاد خوزستان هدف از برپايي اين نمايشگاه را شناسايي سازندگان تجهيزات و قطعاتي دانست كه تا كنون نتوانستيم براي آنها سازنده‌اي پيدا كنيم. وي اظهار كرد: نمايشگاه فرصت مناسبي بود كه شركت‌هاي جديد و دانش‌بنيان آمادگي خود را براي تامين برخي قطعات اعلام كنند. قاسم‌زاده تحريم را مسيري براي رسيدن به خودباوري و اتكا به توانايي متخصصان داخلي دانست و افزود: تحريم هميشه وجود داشته و اخيرا تشديد پيدا كرده است اما هيچگاه باعث كاهش توليد فولاد نشده و سالانه شاهد رشد توليد نسبت به سال‌هاي پيش هستيم؛ از طرفي استفاده از مهندسي معكوس باعث شده، تجهيزات مورد نياز صنعت فولاد را كه پيش از اين از خارج وارد مي‌شد با كيفيت بهتري در كشور توليد كنيم. تحويل ۵۳ هزار محصول سايپا

در مرداد ماه مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: با وجود

تعطيلات تابستاني خودروسازان، بخش‌هاي تكميل كاري و معاونت فروش گروه خودروسازي سايپا فعال هستند و نسبت به تكميل، تجاري‌سازي و تحويل محصولات اين گروه اقدام مي‌كنند.

به گزارش سايپانيوز، سيدجواد سليماني افزود: تا روز
۲۷ مرداد ماه ۹۸ بيش از 43هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه خودروسازي سايپا تحويل مشتريان شده و با برنامه‌ريزي و تلاشي كه صورت گرفته و تكميل و تحويل خودروهايي كه از قبل با كمبود قطعات توليد شده بودند، پيش‌بيني مي‌كنيم اين عدد به بيش از ۵۳ هزار خودرو تا پايان مرداد ماه برسد.سليماني با بيان اينكه ۸ تا ۱۰ هزار محصول تكميل و تجاري‌سازي شده نيز در فرآيند فروش و تحويل به مشتريان قرار دارد، افزود: تلاش ما در گروه خودروسازي سايپا بر اين است تا با افزايش توليد و عرضه علاوه بر كاهش تعهدات معوق، بازار را نيز به نفع مشتريان و مردم تنظيم كنيم. توليد تسمه تير ورق

در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن براي تنوع‌بخشي به سبد محصولات خود و تضمين ايمني سازه‌هاي فولادي كشور، تسمه تيرورق

توليد كرد.مهندس يوسف‌زاده، مدير مهندسي نورد با اعلام خبر فوق گفت: تسمه توليد شده در نورد 650
ذوب آهن اصفهان در سازه‌هايي كاربرد دارد كه از تير ورق استفاده مي‌شود.وي توليد محصول جديد را در راستاي تضمين ايمني اين گونه سازه‌ها ارزيابي كرد و افزود: براي استفاده از تير ورق كه به روش جوشكاري ورق انجام مي‌شود دو مشكل عمده وجود دارد كه ايمني سازه‌ها را به مخاطره مي‌اندازد: برشكاري ورق‌هاي عريض به اندازه‌هاي مورد نظر كه در برش ورق سطح كناري ورق ضمن ناهموار بودن حاوي زائده‌هاي برش است كه عمدتا برطرف نمي‌شوند، مشكل دوم نيز به جوشكاري غيرپيوسته و قطع و وصل‌هاي مكرر روي ورق‌هاي برش خورده مربوط است كه اين دو عامل باعث مي‌شود، سطح ايمني سازه نسبت به استفاده از تسمه به يك سوم كاهش يابد.

مديريت مصرف اينترنت با بسته‌هاي جديد اينترنت آسيا تك

با ارايه سرويس‌هاي متنوع اينترنت، مشتركين آسياتك از اين پس مي‌توانند با توجه به الگوي مصرف اينترنت خود و خانواده نسبت به خريد سرويس‌هاي متناسب با نيازشان اقدام كنند. به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، اين شركت در راستاي بهبود ارايه خدمات به مشتركين خود در جهت خريد سرويس‌هاي متناسب با ميانگين مصرف 3 نوع سرويس جديد (نقره‌اي، برنزي پرحجم و برنزي كم‌حجم) و چند بسته و گيگ باكس جذاب را طراحي و عرضه كرده است. بر اساس اين خبر «سرويس نقره‌اي آسياتك» بيشتر مناسب مشتركين پر مصرف (استفاده‌كنندگان سايت‌هاي VOD يا IPTV، طرفداران دانلود‌هاي پرحجم و...) است و داراي حجم ترافيك بالا به همراه سرعت‌هاي متنوع است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون