• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4455 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

ويژه

بانك رفاه جزو اموال كارگران است

بانك رفاه مال كارگران است و 40 ميليون كارگري كه در كشور وجود دارند سهامدار آن هستند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران به نقل از پايگاه خبري- تحليلي گيتي آنلاين؛ عليرضا محجوب، نماينده مردم تهران درباره بانك رفاه اظهار داشت: دولت به جاي بانك‌هاي خصوصي بانك رفاه را مصادره كرد و آن را ملي اعلام كرد. او تاكيد كرد: بانك رفاه مال كارگرهاست و ملك شخصي نيست. نماينده كارگران در مجلس تصريح كرد: معني اين كار اين است كه دلت همچنان حقوق كارگران را به رسميت نمي‌شناسد. اين نماينده مجلس گفت: ما كميسيون تخصصي مجلس را قانع كرديم و حالا آنها استفساريه را پذيرفته‌اند كه درباره بانك رفاه اين كار را به تعويق بيندازند. او افزود: خب مي‌توانند تكليف كنند بين 40 ميليون سهامدارش توزيع سهم اعلام شود. اين نماينده مجلس درباره اينكه آيا بانك رفاه بدهي داشته است، گفت: نه اصلا، دولت به حكم قانون و اينكه بايد سهام بانك رفاه عرضه شود اين مساله را مطرح مي‌كند ولي بانك رفاه هيچ بدهي‌اي ندارد، بانك رفاه از ما هم طلبكار است. محجوب گفت: بانك رفاه بانك ورشكسته‌اي نيست. ما خودمان در تحقيق و تفحص چوب را برداشتيم و مجبور كرديم كه بدهي‌هاي‌شان را صفر كنند. بانك رفاه از بانك‌هايي است كه جزو تامين اجتماعي است و چون دولت به تامين اجتماعي بدهكار است، بزرگ‌ترين بدهكار بانك رفاه، سازمان تامين اجتماعي است. بدهكاران بانك رفاه افراد نيستند و وام‌هاي صوري ندارد و عدد بزرگي نيست كه جاي نگراني براي بانك باشد. محجوب ادامه داد: در حال حاضر بانك رفاه مدير توانمندي دارد هم سوابق مالي ممتد دارد هم حسابرس زبده‌اي بوده و هم مديريت قابلي دارد. در دو دوره وزارت هم هيچ وزيري تصميم به تغيير نداشته است چون بحث اصلي آن است كه بانك بچرخد.

معاون اعتبارات بانك صادرات ايران منصوب شد

مراسم معارفه معاون جديد اعتبارات بانك صادرات ايران با حضور حجت‌الله صيدي، مديرعامل، اعضاي هيات‌مديره‌ و مديران ارشد اين بانك برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، در اين مراسم، صيدي حكم انتصاب احمد بهشتي لنگرودي را به سمت معاون اعتبارات بانك به او اعطا كرد. احمد بهشتي لنگرودي كه مديريت امور بازرسي و تطبيق بانك صادرات ايران را برعهده داشت با اين حكم جايگزين امير يوسفيان، معاون سابق اعتبارات بانك شد. يوسفيان نيز پيش از اين در مجمع عمومي بانك صادرات ايران با راي اكثريت سهامداران به عنوان عضو هيات‌مديره بانك انتخاب شده بود.

فصل ارتباط داغ آسياتك ادامه دارد

به گزارش روابط عمومي آسياتك، امكان استفاده از كمپين «فصل ارتباط داغ» آسياتك، با شرايط و تخفيف‌هاي استثنايي ادامه دارد. در پي استقبال مشتركان آسياتك از كمپين‌هاي اين شركت، كمپين تابستانه فصل ارتباط داغ كه از روز سه‌شنبه اول مرداد 1398 آغاز شده تا اطلاع ثانوي ادامه خواهد داشت. بر اساس اين گزارش شركت آسياتك به عنوان يكي از برترين اپراتورهاي ارتباطات ثابت كشور، همواره بر ارايه و پشتيباني سرويس‌هاي با كيفيت تاكيد داشته و سعي كرده است رضايت مشتريان از سرويس‌هاي ارايه شده را سرلوحه اهداف خود قرار دهد. شركت آسياتك در كمپين فصل ارتباط داغ سرويس ADSL+2 يك ساله خود را با ترافيك 75 گيگ بين‌الملل (معادل 150 گيگ ترافيك داخلي) با قيمت 85 هزار تومان (ماهيانه در حدود 7 هزار تومان) و بسته‌هاي حجمي گيگ باكس 500 گيگ بين‌الملل را با قيمت 85 هزار تومان ارايه مي‌كند. در همين راستا مشتركان آسياتك علاوه بر بهره‌مندي از شرايط متنوع ارايه شده محصول ADSL+2، از مزاياي استثنايي استفاده از سايت تماشاخونه با شرايط و تسهيلات ويژه بهرمند خواهند بود؛ شركت آسياتك در راستاي ارايه محتواي جذاب، سايت تماشاخونه را به عنوان يكي از برترين سايت‌هاي VOD كشور راه‌اندازي كرده و در اختيار علاقه‌مندان قرارداده است. كليه كاربران آسياتك كه اقدام به خريد يا تمديد سرويس‌هاي خود در طول كمپين تابستاني آسياتك (فصل ارتباط داغ) كنند، علاوه بر رايگان‌سازي ترافيك استفاده از سايت تماشاخونه، پين تخفيف سه ماهه اشتراك رايگان دريافت مي‌كنند.

اختصاص تنديس جشنواره انتشارات روابط عمومي به فولاد مباركه

در چهاردهمين جشنواره انتشارات #روابط_عمومي‌ها تنديس زرين انجمن متخصصان روابط عمومي و ديپلم زرين افتخار به موجب راي هيات داوران اين جشنواره به جهت كسب رتبه اول در بخش‌هاي كتاب، سرمقاله، مقاله، مصاحبه و خبر و كسب رتبه سوم در بخش بروشور در بين روابط عمومي‌ها به روابط عمومي شركت فولاد مباركه اهدا شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون