• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4464 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور

رحماني‌فضلي، وزير كشور:

كمتر از 10درصد زنان جامعه بدحجاب هستند

وزير كشور مي‌گويد كه در حال حاضر تمامي بررسي دستگاه‌هاي مختلف حاكي از اين است كه كمتر از ۱۰درصد بانوان جامعه بدحجاب هستند.

عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير كشور در حاشيه يكصد و بيست و سومين جلسه شوراي اجتماعي كشور كه درخصوص حجاب و عفاف برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين دومين جلسه شوراي اجتماعي درخصوص مساله حجاب و عفاف بود. او ادامه داد: در يك سال و نيم گذشته مصوبه شوراي انقلاب فرهنگي درخصوص حجاب و عفاف داراي نقص‌هايي بود و به صورت مستمر مصوبات آن انجام نمي‌شد و در جلساتي كه با مقام معظم رهبري در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي داشتيم، ايشان توصيه كردند كه بازنگري در اين موضوع شود و هفته گذشته نيز بازنگري‌هاي لازم در اين خصوص صورت گرفت. به گزارش فارس، وزير كشور با ذكر اينكه مساله عفاف و حجاب را بايد به عنوان يك سبك زندگي مطرح كرد، گفت: مردم نيز بايد در اين زمينه مشاركت‌هاي لازم را داشته باشند و همه دستگاه‌ها نيز با رويكرد پيشگيرانه و ايجابي پيگيري‌هاي لازم را انجام دهند. رحماني‌فضلي افزود: در اين جلسه مقرر شد دستگاه‌هاي مختلف ظرف دو هفته برنامه‌هاي خود را درخصوص حجاب و عفاف به شوراي اجتماعي كشور ارسال كنند و به صورت مستمر نيز اين موضوع ارزيابي مي‌شود و اميدواريم با كمك مردم بتوانيم اقدامات موثري را در اين حوزه انجام دهيم.

او با ذكر اينكه ما نمي‌توانيم بدون اينكه اين موضوع را اجتماعي كنيم كار را پيش ببريم، گفت: در موضوع حجاب و عفاف با موارد سازمان‌يافته، دشمني و موضوع كشف حجاب مواجهيم كه دستگاه‌هاي متولي براساس قانون با آنها برخورد مي‌كنند. رحماني‌فضلي خاطرنشان كرد: در حال حاضر حدود ۶ تا ۷درصد بانوان جامعه با بدحجابي مواجه هستند و بيش از ۹۰درصد حجاب دارند. در كل تمامي آمارهاي دستگاه‌هاي مختلف مبتني بر اين بود كه كمتر از ۱۰درصد بانوان جامعه با بدحجابي مواجه هستند. البته در اين خصوص يك‌درصد هم زياد است و بايد در اين زمينه كار فرهنگي با جديت انجام شود و مشاركت مردم را نيز به كار بگيريم و نقش وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبليغات در اين خصوص مهم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون