• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4470 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر

از معرفي صد كتاب برتر قرن 21 تا اكران سه فيلم جديد

آلبوم جديد لئونارد كوهن منتشر مي‌شود

گروه فرهنگ و هنر

انتشار آلبوم «لئونارد كوهن» ۳ سال پس از مرگش

مجموعه جديد از آهنگ‌هاي شنيده‌نشده از «لئونارد كوهن»- خواننده، آهنگساز و ترانه‌سراي معروف- به زودي و سه سال پس از مرگش در قالب يك آلبوم جديد منتشر مي‌شود. اين آلبوم جديد با نام «براي رقص متشكرم» را «آدام كوهن» فرزند اين خواننده تنظيم كرده كه آن را مجموعه‌اي غيرمنتظره از آهنگ‌هاي جديد و ادامه آثار استادانه پدرش توصيف كرده است.

سه فيلم از چهارشنبه اكران مي‌شود

فيلم‌هاي سينمايي «ماجراي نيمروز: رد خون» به كارگرداني محمد حسين مهدويان، «پيلوت» ساخته ابراهيم ابراهيميان، «آبي به رنگ آسمان» به كارگرداني امير رفيعي از چهارشنبه سوم مهر در سينماهاي سراسر كشور اكران مي‌شود.

چوب حراج به يادگارهاي «باني و كلايد»

متعلقات شخصي به جا مانده از باني و كلايد، دو تبهكار معروف امريكايي دهه ۱۹۳۰ ميلادي كه دستمايه ساخت فيلمي معروف به همين نام شدند در يك حراجي ۱۸۰ هزار دلار به فروش رفت. به گزارش ايسنا به نقل از گاردين، در اين حراجي ساعت متعلق به كلايد كه وي در سال ۱۹۳۴ و در هنگام مرگ در دست داشت به قيمت ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار فروخته شد و يك اسلحه متعلق به وي نيز به مبلغ بيش از ۶۸ هزار دلار به فروش رفت. همچنين نسخه‌اي از آگهي پليس براي به دام انداختن اين دو تبهكار تحت تعقيب در آن زمان نيز بيش از چهار دلار چوب حراج خورد.

بليت نيم بهاي نمايش مهتاب نصيرپور

دانشجويان كليه رشته‌ها مي‌توانند از دوشنبه اول مهرماه با بليت نيم‌بها به تماشاي نمايش «اثر پرتوهاي گاما بر گل‌هاي هميشه بهار» بنشينند. اجراي دوم نمايش «اثر پرتوهاي گاما بر گل‌هاي هميشه بهار» به كارگرداني مهتاب نصيرپور از 27 شهريورماه در تماشاخانه مهرگان شروع شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون