• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4490 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۴ مهر

خبر

سخنگوي دولت با اشاره به ابلاغ آيين ‌نامه‌ اجرايي قانون مبارزه با پولشويي مطرح كرد

كارگروه‌هاي مبارزه با پولشويي تشكيل مي‌شود هيات دولت با تعطيلي پنجشنبه‌ها مخالفت كرد

حسينعلي اميري، معاون پارلماني رييس‌جمهور از مخالفت هيات دولت براي تعطيلي پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت:«طرحي كه از سوي نمايندگان براي تعطيلي پنجشنبه‌ها تهيه شده بود براي دريافت نظرات بين دستگاه‌هاي اجرايي توزيع شد.» به گزارش تسنيم، او با بيان اينكه اين طرح‌ موافقان و مخالفاني داشت كه هر كدام‌ براي خود استدلال‌هايي مي‌آوردند، ادامه داد:«طرح در نهايت در هيات دولت مطرح و به راي گذاشته شد كه اعضاي هيات دولت به آن راي مخالف دادند.» به گفته معاون پارلماني رييس‌جمهور، رييس سازمان امور اداري و استخدامي به زودي براي اعلام نظر هيات دولت در رابطه با اين طرح در مجلس شوراي اسلامي حاضر خواهد شد. اميري گفت:«شرايط شهرستان‌ها با تهران متفاوت است و مسائل زيست محيطي و ترافيكي به ‌شدت پايتخت در شهرستان‌ها مطرح نيست از اين رو در صورت اجراي اين طرح بسياري از كارخانه‌ها و ادارات تعطيل مي‌شوند و بار مالي قابل توجهي براي دولت دارد از اين رو خلاف قانون اساسي است.»

۳ ميليون و ۳۷۰ هزار نفر به عراق رفتند

سردار ايوب سليماني، جانشين فرمانده ناجا گفت: «از اول محرم تاكنون بيش از 3 ميليون و 370 هزار نفر از مرزهاي 4 گانه كشور به عراق رفتند و اين تعداد از ابتداي صفر تاكنون يك ‌ميليون و 970 هزار نفر بوده است.» به گزارش تسنيم، او ادامه داد:«تا امروز يك‌ ميليون و 400 هزار نفر از اين تعداد به كشور بازگشته‌اند و حدود يك ‌ميليون و 900 هزار نفر نيز هنوز در عراق هستند.» سردار سليماني با بيان اينكه هر ساله در اين ايام چند روز به عنوان روزهاي اوج كار ما تلقي مي‌شود، گفت:«در اربعين امسال تا اين لحظه روزهاي اوج پنجشنبه و جمعه گذشته بوده است. در روزهاي اوج تردد در يك روز بيش از 430 هزار نفر از مرزها عبور كردند و فقط در يكي از مرزها بيش از 250 هزار نفر در يك روز از مرز خارج شدند‌.»

3 انتصاب جديد در وزارت دفاع

معاون جديد هماهنگ‌كننده، رييس بازرسي و مديرعامل بنياد تعاون وزارت دفاع در احكام جداگانه‌اي از سوي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح منصوب شدند. به گزارش ايرنا، سيدمهدي نامجوي به عنوان مديرعامل جديد بنياد تعاون وزارت دفاع منصوب شد. همچنين اميرسرتيپ شعبانيان كه پيش از اين در مسووليت رييس بازرسي وزارت دفاع انجام وظيفه مي‌كرد با عنوان معاون هماهنگ‌كننده وزارت دفاع معرفي شد. سردار سرتيپ دوم پاسدار رسولي هم به عنوان رييس جديد بازرسي وزارت دفاع منصوب و معرفي شد.

 

توضيح ستاد اجرايي فرمان امام (ره) درباره شايعه خريد سهام پارسيان

ستاد اجرايي فرمان امام (ره) درباره شايعات اخير راجع به خريد بخشي از سهام بانك پارسيان متعلق به شركت ايران خودرو توسط اين ستاد توضيحاتي ارايه كرد. به گزارش ايسنا، مركز ارتباطات و اطلاع‌رساني ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) اعلام كرد:«اين ستاد كليه فعاليت‌هاي خود را ذيل قوانين و مقررات جاري جمهوري اسلامي ايران انجام مي‌دهد و براساس قوانين و مقررات جاري كشور اين امر قانونا امكان‌پذير نيست و اين موضوع از اساس تكذيب مي‌شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون