• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4493 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

ابتكار تازه بانك پاسارگاد در ارايه كارت‌هاي هديه

بانك پاسارگاد كه با ظرفيت‌هاي مناسب در بخش بانكداري الكترونيك و امكانات زيرساختي قوي در اين بخش، تمركز ويژه به رونق صدور كارت‌هاي هديه داشته به تازگي با تمركز بر افزايش گستردگي و سهولت مراكز صدور كارت، سرويس ويژه‌اي در اين بخش راه‌اندازي كرده است.

تيتر20 - امروزه به مدد رونق بانكداري الكترونيك در كشور، هديه دادن به افرادي كه دوستشان داريم يا جايگاه ويژه‌اي براي ما دارند به سختي گذشته نيست. بانك‌هاي مختلف با ارايه كارت‌هاي هديه به روش‌هاي گوناگون ضمن فراهم كردن خواست و نياز مشتريان، نگاه ويژه‌اي نيز به رونق بانكداري و گردش منابع در حوزه صادركنندگي كارت‌هاي بانكي دارند. به عبارتي با ورود كارت‌هاي هديه به فرهنگ جمعي به نظر مي‌رسد كار هديه دادن اين روزها ساده‌تر شده باشد و از همين روست كه در ايام مختلف سال، بازار اين دسته از كارت‌هاي اعتباري بانكي بسيار گرم است و طبعا رقابت جذابي براي بانك‌ها در اين عرصه ايجاد شده است. امروزه برخي بانك‌هاي كشور، كارت‌هاي هديه با مبالغ دلخواه براي مشتريان صادر مي‌كنند كه با ابتكاراتي نظير ارايه طرح‌هاي متنوع و انتشار پيام دلخواه مانند تبريك عيد يا تولد روي كارت اتفاقا بسيار نيز مورد اقبال و توجه قرار گرفته است. كارت‌هاي هديه بانكي علاوه بر اينكه جايگاه ويژه‌اي در فرهنگ و مناسبت‌هاي مختلف در ميان عموم مردم دارند براي بانك‌ها نيز داراي اهميت ويژه‌اي در موضوع جذب منابع به شمار مي‌روند كه بانك‌هاي صادركننده كارت‌هاي هديه به آن نيم نگاهي دارند.

صدور كارت‌هاي هديه بانكي يكي از خدمات متنوع بانكي است كه با در نظر گرفتن شاخص‌هاي آني بودن، سهولت دسترسي با فراغت از محدوديت مكاني و زماني و نيز تنوع طرح‌ها مي‌تواند خدمتي موثر براي مشتريان محسوب شود.

آمارها روايت مي‌كنند كه در شهريور ماه تعداد كل كارت‌هاي بانكي تراكنش‌دار در سوييچ شاپرك مجموعا بيش از 101 ميليون عدد بوده كه از اين رقم تنها در شهريور ماه، كارت‌هاي هديه بانكي سهمي حدود 4ميليون و 500 هزار عدد را به خود اختصاص داده‌اند و اين نشانگر اقبال مشتريان شبكه بانكي به اين دسته از كارت‌هاي تراكنشي است و لزوم توجه بانك‌ها به اين بخش از سهم بازار را به خوبي نشان مي‌دهد.

 

دريافت كارت‌هاي هديه بانكي بدون محدوديت زماني با ابتكار تازه بانك پاسارگاد

اين كارت‌هاي هديه كه اتفاقا با اقبال خوبي از سوي مشتريان سيستم بانكي مواجه شده‌اند براي بانك‌ها ظرفيت قابل توجهي در جذب و رسوب پول دارند. از اين رو بيشتر بانك‌ها، حساب ويژه‌اي براي سرمايه‌گذاري در اين بخش باز كرده‌اند. از جمله بانك پاسارگاد كه با ظرفيت‌هاي مناسب در بخش بانكداري الكترونيك و امكانات زيرساختي و تكنولوژيك قوي در اين بخش، تمركز ويژه‌اي را بر اين بخش معطوف داشته و به تازگي با تمركز بر افزايش گستردگي و سهولت مراكز صدور كارت، اقدام به راه‌اندازي سرويس ويژه‌اي در اين بخش كرده است.

محدوديت زماني براي مراجعه به شعب بانكي جهت دريافت كارت‌هاي هديه يكي از مشكلاتي است كه عموم مشتريان از آن گله‌مند هستند. بنابراين امكان ارايه كارت‌هاي هديه در باجه‌هاي بانكي 24 ساعته يكي از مزيت‌هاي رقابتي مهمي است كه علاوه بر تامين نياز و رضايت خاطر مشتريان براي بانك‌ها نيز دستاوردهاي چشمگيري به همراه خواهد داشت.

بانك‌‌ پاسارگاد با همين رويكرد، امكان صدور آني كارت هديه در طرح‌هاي متعدد و با متن دلخواه را از طريق كيوسك‌هاي مستقر در 93 شعبه‌ خود فراهم كرده و عموم مشتريان مي‌توانند بدون محدوديت زماني با مراجعه به اين كيوسك‌ها در كمترين زمان ممكن، كارت‌هاي هديه با طرح‌هاي متعدد و متن دلخواه خود را دريافت كنند كه البته بنا به اعلام اين بانك به زودي تعداد شعبه‌هاي مجهز به كيوسك‌هاي كارت هديه در تهران و شهرستان‌ها گسترش خواهد يافت. همچنين كيوسك‌هاي كارت هديه مستقر در 93 شعبه اين بانك در تهران و برخي از شهرستان‌ها با امكان دسترسي 24 ساعته علاوه بر صدور كارت هديه، قابليت انجام تمامي تراكنش‌هاي غيرنقدي بانكي را نيز دارند. همچنين بانك پاسارگاد به منظور مشاركت در فرهنگ‌سازي استفاده از بانكداري الكترونيك به عنوان هديه، كارمزد صدور و بهاي اين كارت را دريافت نمي‌كند و كارت به صورت رايگان صادر و در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد.

 

كارت هديه سفارشي، خدمتي جذاب از بانك پاسارگاد

همچنين از ديگر ويژگي‌ كارت‌هاي هديه بانك پاسارگاد مي‌توان به امكان سفارش طرح‌هاي دلخواه اختصاصي همچنين درج متن يا طرح‌هاي دلخواه روي كارت هديه اشاره كرد. به اين ترتيب كه مشتريان با ورود به سامانه اينترنتي شركت پرداخت الكترونيك پاسارگاد، قادر خواهند بود كارت هديه‌اي با طرح و متن دلخواه و انتخابي خود سفارش دهند. گفتني است، سهم بانك پاسارگاد بر اساس آخرين آمار منتشر ‌شده از بازار كارت‌هاي هديه و بن كارت حدود 3.5 درصد بوده كه بديهي است، بانك پاسارگاد با راه‌اندازي و تجهيز اين كيوسك‌هاي بانكي قادر خواهد بود، سهم بازار خود را در حوزه كارت‌هاي هديه افزايش داده و انتظار مي‌رود با اين استراتژي بتواند به تعداد بيشتري از مشتريان در اقصا نقاط كشور ارايه خدمت نمايد.

منبع: تيتر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون