• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4495 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

ويژه

محاسبه مصرف آزاد اينترنت زائران اربعين در قالب «بسته‌هاي رومينگ»

همراه اول از محاسبه تمامي مصارف اينترنتي زايران اربعين در قالب بسته‌هاي ويژه اين ايام خبر داد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همزمان با پايان مراسم اربعين حسيني (ع) و به دنبال استقبال بي‌سابقه مشتركين همراه اول از خدمات رومينگ ارايه‌شده توسط اين اپراتور، مصارف آزاد اينترنت رومينگ زايران در قالب بسته‌هاي رومينگ ويژه اين ايام محاسبه خواهد شد. اين اطلاعيه با اشاره به پيشنهاد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) به اپراتور اول تلفن همراه، تاكيد كرده است تمامي مصارف اينترنتي زايران در قالب بسته‌هاي رومينگ ويژه ايام اربعين بازمحاسبه شده و مازاد پرداختي در صورت وجود به مشتركين بازگردانده خواهد شد. همراه اول در اين اطلاعيه تصريح كرده است: «اساسا هزينه‌هاي رومينگ براساس نرخ اعلامي توسط اپراتورهاي كشور ميزبان تعيين مي‌شود و در ارايه خدمت رومينگ به زايران اربعين حسيني (ع) نيز بناي اين اپراتور، ارايه خدمات رومينگ به قيمت تمام‌شده بوده و هزينه‌هاي مصرف تنها با لحاظ بهاي لينك‌هاي بين‌المللي و هزينه‌هاي ارزي پرداختي به اپراتورهاي كشور ميزبان محاسبه شده است.» بنابر اين اطلاعيه مابه‌التفاوت نرخ مصرف آزاد اينترنت و بسته‌هاي رومينگ در قالب «بستانكاري» در قبوض مشتركان دايمي و اعمال «شارژ» در حساب مشتركان اعتباري، منظور خواهد شد.

صدور سند بيش از 52 هزار دستگاه خودرو از ابتداي شهريور تا 28 مهرماه

شركت ايران‌خودرو تحويل خودروي مشتريان را مطابق با تعداد خودروهاي توليدشده در روز انجام مي‌دهد. ايكوپرس- پايگاه اطلاع‌رساني گروه صنعتي ايران‌خودرو در اطلاعيه‌اي عنوان كرده است: تمامي خودروهايي كه از ابتداي سال توليد شده‌اند به نام مشتريان فاكتور شده است و هيچ دليلي براي دپو كردن خودروهاي توليدشده در پاركينگ وجود ندارد از طرفي سند خودروهاي توليدي مطابق ضوابط موجود و طبق توليد روزانه در حال صادر شدن است و افزايش قيمت برخي محصولات ايران‌خودرو در بازار بنا به دلايلي به غير از فاكتور صورت گرفته است. در اين اطلاعيه ضمن رد شايعات مبني بر عدم صدور فاكتور برخي خودروها با هدف بالا رفتن قيمت بازار تاكيد شده است قيمت برخي خودروهاي توليدي خودروسازان در بازار در روزهاي اخير افزايش جزيي را تجربه كرده است كه بررسي ميداني كارشناسان نشان مي‌دهد جو رواني ايجاد شده توسط سودجويان و واسطه‌گران سبب افزايش 2 تا 2.5 درصدي قيمت محصولات خودروسازان در بازار شده است و هدف سودجويان از اشاعه شايعات اينچنيني بالا بردن قيمت خودروها در بازار و كسب سود بيشتر است. البته شركت ايران‌خودرو براي مقابله با پديده گراني خودرو در بازار برنامه‌هايي را از قبيل افزايش ميزان توليد، تداوم فروش تنظيم بازار و... در دست اقدام دارد كه با مهيا شدن شرايط اجرا و به‌كار بستن برنامه‌هاي مذكور قطعا از التهاب قيمت‌ها در بازار كاسته خواهد شد. بر مبناي اين گزارش، شركت ايران‌خودرو از ابتداي شهريور تا 28 مهر ماه جاري سند بيش از 52 هزار دستگاه خودرو را صادر كرده و اين خودروها را تحويل مشتريان داده است.

بانك ملت در حوزه ريسك، پيشتاز نظام بانكي كشور بوده است

وزير امور اقتصادي و دارايي با همراهي مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره بانك ملت از توانمندي‌هاي اين بانك در حوزه فناوري اطلاعات بازديد كرد.به گزارش روابط عمومي بانك ملت، دكتر فرهاد دژپسند در اين بازديد اظهار داشت: بانك ملت به عنوان يكي از بانك‌هاي خصوصي‌شده و پيشتاز در پذيرش ريسك، با استمرار و افزايش تلاش‌هاي علمي و پژوهشي و فعاليت‌هاي نوآورانه، مي‌تواند بستري مناسب براي اجراي كارآمد سياست‌هاي پولي و مالي كشور فراهم سازد.او با اشاره به آشنايي خود با فعاليت‌هاي اين بانك از ساليان گذشته، تاكيد كرد: يكي از ويژگي‌هاي شاخص بانك ملت در نظام بانكي كشور اين است كه هميشه در حوزه ريسك‌پذيري پيشتاز بوده و هست.دكتر دژپسند با تاكيد بر اين نكته كه بانك ملت ريشه و پايه‌هاي قوي‌اي دارد، تصريح كرد: اين ويژگي باعث شده است كه اين بانك بتواند فعاليت‌ها و كارهاي شاخصي را انجام دهد و در راهي كه در پيش گرفته است شاخص باشد و در عين حال، انتظارات و توقعات بيروني را هم افزايش داده است.او با بيان اين نكته كه بانك ملت در زمينه كاهش هزينه‌ها، تعديل شعب، اعطاي تسهيلات و... بسيار خوب عمل كرده است و اين موارد جزو نقاط قوت اين بانك خصوصي‌شده محسوب مي‌شود، اضافه كرد: خوشبختانه بانك ملت در زمينه فناوري اطلاعات و بانكداري ديجيتال رتبه خوبي دارد و شركت‌هاي زيرمجموعه آن به جايگاهي رسيده‌اند كه مي‌توانند مورد توجه رقبا قرار گيرند.دكتر دژپسند با اشاره به اين نكته كه بانكي در مسير بلوغ است كه هم ابزارها و روش‌ها و هم خدمات بانكي را نو كند، ادامه داد: در بانكداري هوشمند فقط ابزارها، نوين نمي‌شوند بلكه خدمات نيز تغيير پيدا مي‌كنند و نو مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون