• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4500 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

جوابيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم به روزنامه «اعتماد»

ورود زنان به ورزشگاه‌ها مدت‌ها مورد بحث و بررسي قرار گرفت

روزنامه اعتماد روز پنجشنبه 9 آبان‌ ماه در شماره 4499 گزارشي با تيتر «ورزشگاه «آزادي» يا ورزشگاه «آقايان‌؟!» منتشر كرد و در اين گزارش به متن بيانيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم با 3 محور «اربعين، ارتباط دادن ورود زنان به ورزشگاه با مشكلات معيشتي مردم و حوادث داخلي عراق» پرداخت. در گزارش مذكور اين گزاره مطرح شده‌ بود كه بيانيه «جامعه مدرسين حوزه علميه قم» تنها به امضاي آيت‌الله محمد يزدي به عنوان «رييس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم» رسيده است.

از سوي جامعه مدرسين حوزه علميه قم متن جوابيه‌اي به روزنامه ارسال شد كه عين آن به نظر خوانندگان محترم مي‌رسد. پيش از آن لازم است توضيح بدهيم كه روزنامه اعتماد متن خبر فوق را از روي يكي از پايگاه‌هاي خبري نقل كرده كه محتواي آن مورد تاييد جامعه مدرسين نيست. همين جا از فرصت استفاده كرده و از جامعه خصوصا از آيت‌الله يزدي عذر مي‌خواهيم.

جناب آقاي الياس حضرتي (زيد توفيقه)

مديرمسوول محترم روزنامه اعتماد

سلام عليكم

با احترام، پيرو درج خبري تحت عنوان «آيت‌الله يزدي به حضور زنان در ورزشگاه اعتراض كرد» كه در روز پنجشنبه مورخ 9 آبان 1398 در صفحه 3 شماره 4499 آن روزنامه به چاپ رسيد، به اطلاع مي‌رساند موضوع ورود زنان به ورزشگاه، ابتدا در جلسه هيات رييسه محترم جامعه مدرسين مطرح، سپس در دستور جلسه شوراي عالي جامعه مدرسين قرار گرفت. بر اين اساس موضوع در جلسات متعدد شوراي عالي با حضور اعضاي محترم مورد بحث و بررسي قرار گرفت و پس از طي فرآيند قانوني و رسمي خود درنهايت منتج به صدور بيانيه رسمي گرديد.

بنابراين تحليل آن نشريه غيرواقع بوده و تشكيك در اين بيانيه نابجاست. لازم به ذكر است كليه موضع‌گيري‌ها، اطلاعيه‌ها و بيانيه‌هاي رسمي جامعه مدرسين كه از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين نهاد حوزوي منتشر مي‌گردد، قبل از انتشار تمامي مراحل قانوني خود را طي كرده و براساس اساسنامه جامعه مدرسين پس از امضاي رياست شوراي عالي جامعه، موضع رسمي جامعه مدرسين حوزه علميه قم است.

مقتضي است حسب قانون مطبوعات ترتيبي اتخاذ فرماييد اين مطلب در همان صفحه و ستون در شماره بعدي (روزنامه شنبه مورخ 11 آبان 1398) به چاپ برسد. والسلام

حمزه قرباني

مدير روابط عمومي جامعه مدرسين حوزه علميه قم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون