• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4513 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ آبان

ويژه

حمايت از رشد و توسعه كشور رسالت هميشگي بانك صادرات

مديرعامل بانك صادرات ايران گفت: حمايت از رشد و توسعه كشور رسالت هميشگي بانك صادرات ايران به عنوان يكي از سه بانك بزرگ كشور است.حجت‌اله صيدي در آيين بهره‌برداري از مدرسه شش كلاسه حضرت ولي‌عصر(عج) روستاي تشوير شهرستان طارم استان زنجان ضمن تشكر از كاركنان، انجمن اسلامي و ستاد خيرين مدرسه‌ساز بانك صادرات ايران در امر مدرسه‌سازي، تاكيد كرد: رسالت بانك صادرات ايران به عنوان يكي از سه بانك بزرگ كشور، اين است كه هميشه در مواردي كه موجب رشد و توسعه كشور مي‌شود گام بر‌دارد. اميدواريم كه روزي شاهد افتتاح يك دانشگاه در اين منطقه باشيم.مدير‌عامل بانك صادرات ايران با بيان اينكه ما بيش از هر زمان ديگري به اخلاق حسنه و پيامبرگونه نياز داريم، گفت: علم ايمان را تكميل مي‌كند و بدون علم ايمان هم تكميل نمي‌شود. دانش و آگاهي ما را از عذاب بزرگ عصر حاضر يعني اضطراب رهايي مي‌بخشد. مدرسه جاي آگاهي بخشيدن است و بايد همت كنيم و فرزندان و دانش‌آموزان را به گونه‌اي تربيت كنيم كه اداره كشور را در آينده بر عهده بگيرند.وي افزود: بلافاصله پس از بعثت پيامبر(ص) آيات نازل شده مربوط به تعليم، تعلم و علم است با وجودي كه در قرن حاضر و حتي در همين زمان، آنچه زندگي بشر را به آتش كشيده، جهل، ندانستن و عدم آگاهي است. انسان زماني مي‌تواند بهتر زندگي كند كه به ابعاد وجودي خود و رازهاي هستي آگاهي داشته باشد.مدرسه شش كلاسه حضرت ولي عصر(عج) روستاي تشوير شهرستان طارم استان زنجان با زيربناي ٦٠٠ متر مربع در زميني به مساحت هزار و ٥٣٦ متر مربع در مدت يك سال و با اعتباري بالغ بر ١٣ ميليارد ريال، هفدهمين مدرسه احداث‌شده توسط ستاد خيرين مدرسه‌ساز بانك صادرات ايران محسوب مي‎شود كه با مشاركت اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس اين استان از محل بودجه ملي و استاني به بهره‌برداري رسيد.

 

تسهيلات با نرخ سود صفر با طرح «تبسم» بانك صادرات

عضو هيات‌مديره بانك صادرات ايران از امكان دريافت تسهيلات تا سقف دو ميليارد ريال براي اشخاص حقيقي با نرخ سود صفر درصد با رونمايي از طرح «تبسم» (تسهيلات بدون سود مرابحه) بانك صادرات ايران خبر داد.به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، امير يوسفيان با اعلام اين خبر اظهار كرد: بانك صادرات ايران در جهت تسهيل و تأمين نيازهاي تسهيلاتي مردم و مشتريان، هر چند ماه يك طرح جديد را معرفي مي‌كند كه جديدترين طرح با عنوان «تبسم» (تسهيلات بدون سود مرابحه) را براي ارايه تسهيلات حداكثر تا دو ميليارد ريالي و بدون ضامن با نرخ سود صفر درصد عملياتي كرد.وي افزود: متقاضيان حقيقي و حقوقي مي‎توانند در چارچوب اين طرح، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاري بدون دسته‌چك، تا ميزان ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاري شده خود را با نرخ سود صفر درصد با مدت بازپرداخت حداكثر ٦٠ ماهه ظرف حداكثر ٤٨ ساعت و بدون ضامن از بانك صادرات ايران دريافت كنند.يوسفيان با تأكيد بر اينكه سقف تسهيلات فردي براي افراد حقيقي در اين طرح دو ميليارد ريال در نظر گرفته‌شده است، ابراز كرد: بر اساس طرح «تبسم»، اشخاص حقيقي مي‌توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود يا اقوام درجه يك شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو ميليارد ريال اقدام كنند. ضمن اينكه اشخاص حقوقي نيز مي‌توانند با رعايت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام و شخص يا اشخاص زيرمجموعه و كاركنان را براي دريافت تسهيلات با نرخ سود صفردرصد تا سقف دو ميليارد ريال براي هر يك، به بانك صادرات ايران معرفي كنند.عضو هيات‌مديره بانك صادرات ايران اعلام كرد: علاوه بر طرح موصوف، بانك صادرات ايران قبلاً در قبال سپرده‌گذاري، دو طرح ٦٧ (اعطاي تسهيلات با نرخ شش درصدي به پشتوانه سپرده هفت درصدي) و طرح اعتبار سپهر (اعطاي تسهيلات با نرخ ١٨ درصدي به پشتوانه سپرده ١٥ درصدي) را براي مشتريان عزيز رونمايي كرده كه الحمدلله مورد استقبال قرار گرفته كه طرح «تبسم» نيز به اين گروه اضافه مي‌شود.

 

افتتاح مدرسه روستاي تشوير زنجان با حضور مديرعامل بانك صادرات

مدرسه شش كلاسه حضرت ولي‌عصر(عج) روستاي تشوير در شهرستان طارم استان زنجان با حضور مديرعامل بانك صادرات ايران افتتاح شد.به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، مدرسه شش كلاسه حضرت ولي‌عصر(عج) روستاي تشوير در شهرستان طارم استان زنجان طي مراسمي با حضور حجت‌اله صيدي مديرعامل بانك صادرات ايران، مديران بانك، مسوولان اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان زنجان، فرماندار، ساير مقامات محلي، مردم و دانش‌آموزان به بهره‌برداري رسيد. اين مدرسه به عنوان هفدهمين مدرسه احداث شده توسط ستاد خيرين مدرسه‌ساز بانك صادرات ايران محسوب مي‎شود كه در استان زنجان با مشاركت اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس اين استان از محل بودجه ملي و استاني به بهره‌برداري رسيد.

اين مركز آموزشي با زيربناي ٦٠٠ متر مربع در زميني به مساحت هزار و ٥٣٦ متر مربع در مدت يك سال و با اعتباري بالغ بر ١٣ ميليارد ريال احداث شده است.

ستادخيرين مدرسه‌ساز بانك صادرات ايران در راستاي عمل به مسووليت اجتماعي، احداث، بازسازي و تجهيز مدارس را در اقصي نقاط كشور در دستور كار دارد.

علاوه‌براين، بازسازي، تعمير و آماده‌سازي ٢٨ پروژه آموزشي، فرهنگي و بهداشتي مناطق آسيب ديده از سيل فروردين ماه سال جاري در مناطق مختلف استان لرستان با مبلغي بيش از ٢٠ ميليارد ريال به همت ستاد خيرين مدرسه‌ساز بانك صادرات ايران همزمان با آغاز سال تحصيلي، به بهره‌برداري رسيده است. همچنين، در جريان زلزله سال ٩٦ استان كرمانشاه نيز، در شهرستان‌هاي سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجاني و روستاهاي تابعه اين دو شهرستان، بيش از ٢٠٠ پروژه با هزينه‌اي بالغ بر ٥٣ ميليارد ريال توسط اين ستاد اجرا و تحويل داده شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون