• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4519 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

وزير آموزش و پرورش در امضاي تفاهمنامه همكاري با وزارت راه و شهرسازي خبر داد

احداث ١٧٠ هزار واحد مسكوني ويژه فرهنگيان

گروه اجتماعي| وزير آموزش‌وپرورش در امضاي تفاهمنامه همكاري با وزارت راه و شهرسازي از احداث ١٧٠هزار واحد مسكوني ويژه فرهنگيان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجي‌ميرزايي در مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري در حوزه مسكن بين وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت راه و شهرسازي كه در سالن كنفرانس وزارت راه و شهرسازي برگزار شد، اظهار كرد: خدا را شاكريم كه اين امكان فراهم شد تا براي مسكن فرهنگيان عزيز گامي برداشته شود و ان‌شاءالله اين نشست سرآغاز خوبي براي معيشت معلمان باشد.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه معلمان از اعتماد بسيار بالايي در جامعه برخوردار هستند، خاطرنشان كرد: منزلت و معيشت معلمان مهم است و در دستور كار وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارد و دولت نيز آن را پيگيري مي‌كند. او تصريح كرد: معيشت معلمان مورد تاكيد مقام معظم رهبري و رييس‌جمهور است كه در اين زمينه تلاش‌هايي را آغاز كرده‌ايم.

حاجي‌ميرزايي افزود: طرح خانه‌دار شدن ١٧٠هزار فرهنگي از اقدامات رفاهي و معيشتي در دست اقدام وزارت آموزش‌‌وپرورش است و طي تفاهمنامه‌اي با همكاري وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت راه و شهرسازي اين اقدام صورت خواهد گرفت. او افزود: ٣۵٧ تعاوني مسكن فرهنگيان در آموزش‌وپرورش داريم كه براي اين تفاهمنامه بسيج خواهند شد و اميدواريم وزارت راه و شهرسازي با تمام انرژي به ميدان وارد تا اين تعهد اجرايي شود.

در ادامه اين نشست محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي در مورد امضاي تفاهمنامه احداث
۱۷۰ هزار واحد مسكن فرهنگيان گفت: خدا را شاكريم كه توانستيم بنا بر تعهدي كه داريم، نهضت خانه‌سازي را به جريان پايدار تبديل كنيم. وزير راه و شهرسازي ادامه داد: با تلاش‌ها و فعاليت‌هاي سازنده وزير آموزش‌وپرورش طرح خانه‌دار شدن فرهنگيان محقق مي‌شود.

اسلامي افزود: تفاهمنامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسكن فرهنگيان در 3 سال محقق مي‌شود و فرهنگيان در برنامه‌ها و سياست‌هاي دولت براي خانه‌دار شدن قرار دارند. عضو كابينه دولت دوازدهم خاطرنشان كرد: تفاهمنامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسكن فرهنگيان، اقدام بزرگي است كه اميدواريم تمامي شركت‌ها و سازمان‌هاي زيرمجموعه دو وزارتخانه براي تامين مسكن فرهنگيان نقش خود را ايفا كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون