• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4542 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱ دي

كارلتو در مرسي‌سايد

تنها چند روز پس از اخراج كارلو آنچلوتي از ناپولي، اين سرمربي ايتاليايي هدايت باشگاه اورتون را برعهده گرفت. آنچلوتي در آخرين بازي خود در قامت سرمربي ناپولي، موفق شد خنك بلژيك را با 4 گل شكست بدهد، اما نتايج ضعيف او در سري آ و البته مشكلاتي كه اين مربي با دي‌لورنتيس، مالك باشگاه داشت، عاملي شد تا از هدايت اين تيم كنار گذاشته شود. ناپولي در ماه‌هاي اخير دچار بحران شده و بازيكنان توسط باشگاه در كمپ تيم حبس شدند، بازيكنان سرانجام بعد از چند روز گذراندن شرايط با اين اوضاع، با حمايت سرمربي تصميم به ترك كمپ باشگاه گرفتند. اين موضوع باعث شد روابط بين ناپولي و آنچلوتي به بحراني‌ترين شرايط خود برسد و در نهايت همكاري اين دو طرف با يكديگر قطع شد.

گفته مي‌شود يكي از دلايلي كه آنچلوتي به سرعت هدايت تيمي ديگر را قبول كرده، همين درگيري با دي‌لورنتيس است. او به دنبال اثبات خودش است و نمي‌خواست در 60 سالگي چهره يك مربي بازنده را به خود بگيرد. آنچلوتي معمولا بعد از اينكه از تيمي اخراج مي‌شود تا پايان دوره قراردادش پيشنهادي را قبول نمي‌كند تا دستمزد و غرامتش را در حال استراحت دريافت كند. او پس از اخراج از رئال مادريد يك فصل صبر كرد و سپس پيشنهاد بايرن مونيخ را قبول كرد. همچنين بعد از اخراج از بايرن مونيخ ماه‌ها بيكار بود و در نهايت پيشنهاد ناپولي را قبول كرد.

اورتون در سال‌هاي اخير پس از اينكه فرهاد مشيري، سهامدار عمده اين باشگاه شد، شروع به خريدهاي گران‌قيمت كرد و اين مدير ايراني اعلام كرد به دنبال رساندن اورتون به رتبه‌هاي بالاي جدول و جدال بر سر سهميه ليگ قهرمانان اروپاست. اما اين مهم محقق نشد و اورتون در دوره‌اي كه گمان مي‌رفت بهترين دوره باشگاه باشد، در كورس مدعيان سهميه قرار نگرفت و با بحران‌هاي بزرگي مواجه شد. اين تيم از زمان روي كار آمدن مشيري 4 مرد مختلف را به عنوان سرمربي روي نيمكت خود ديده و دوازده بازي هم با سرمربي موقت به ميدان رفته است.

بايد ديد حضور كارلو آنچلوتي چه تاثيري روي روند اين تيم خواهد داشت. اورتون در زمان عقد قرارداد با كارلتو از 17 بازي 18 امتياز دارد و تنها 3 امتياز با منطقه سقوط فاصله دارد. با وجود اينكه بازيكنان باكيفيتي در اورتون توپ مي‌زنند، تقريبا تمام‌شان دچار افت محسوس شده‌اند و اگر آنچلوتي بتواند آنها را احيا كند، بعيد نيست همين فصل اين تيم را مدعي سهميه ليگ اروپا بكند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون