• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4677 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير

خر كوتاه

پرداخت تسهيلات حمايتي به شركت‌هاي حمل و نقل در تيرماه

اسلامي از آمادگي بانك‌ها براي پرداخت تسهيلات به شركت‌هاي حمل و نقل آسيب ديده از ويروس كرونا در تيرماه خبر داد. محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي در خصوص پرداخت تسهيلات به شركت‌هاي حمل و نقل آسيب‌ ديده از كرونا گفت: اين شركت‌ها كه شامل شركت‌هاي حمل و نقل هوايي، ريلي و جاده‌اي هستند و موسسات خصوصي زيرمجموعه آنها پس از معرفي اكثرا پيامك‌هاي‌شان را از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي دريافت كردند و با دستور رييس‌جمهور بايد مبالغ تسهيلات‌شان را در تيرماه از بانك‌هاي عامل دريافت كنند. وزير راه و شهرسازي درباره ميزان سقف تسهيلات براي هر يك از شركت‌ها افزود: هر فرد و شركت بسته به حجم فعاليت، نيروي انساني و سرمايه و نقشي كه در حمل و نقل دارد، تسهيلات دريافت مي‌كنند.

ارز دولتي مواد پروتييني و لبنيات فعلا حذف نمي‌شود

سرپرست وزارت صمت با بيان اينكه ارز ۴۲۰۰ توماني كماكان به مواد پروتييني و لبنياتي تخصيص مي‌يابد، گفت: نهاده‌هاي دامي هم تا پايان سال ۹۹ مشمول ارز ۴۲۰۰ توماني هستند. حسين مدرس‌خياباني با اطمينان از تامين كالا‌هاي اساسي در كشور از وجود 4 ميليون تن كالاي اساسي در بنادر كشور خبر داد و گفت: اين 4 ميليون تن كالاي اساسي كه در بنادر وجود دارد جدا از يك ميليون تني است كه در لنگرگاه‌ها داريم و 28 هزار تن هم در حال تخليه است. وي افزود: از نظر موجودي كالا‌هاي اساسي فراواني قابل اتكايي داريم.

سقف خريد ارز صرافي‌ها و بانك‌ها افزايش يافت

بانك مركزي براي افزايش قدرت بازارسازي در تامين مصارف ارزي، سقف خريد ارز به صورت اسكناس در بانك‌ها و صرافي‌هاي مجاز را از ۲۰۰ هزار دلار به ۳۰۰ هزار دلار در روز افزايش داد.

دولت كمتر از يك‌سال مسكن محرومان را تحويل مي‌دهد

محمدباقر نوبخت، معاون رييس‌جمهوري روز جمعه در حاشيه آغاز عمليات اجرايي طرح احداث ۴ هزار واحد مسكن محرومان و مددجويان در شهرستان شهرضا اصفهان گفت: برنامه دولت تدبير و اميد، تحويل مسكن محرومان در كل كشور در كمتر از يك‌سال است و در اين ارتباط اعتبارات لازم تخصيص داده مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون