• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4682 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۲ تير

خبر

كارل راينر درگذشت

كارل راينر، ستاره كمدي سينماي امريكا كه در فيلم‌هايي مثل «۱۱ يار اوشن» و «روس‌ها مي‌آيند» بازي كرده بود، در ۹۸ سالگي درگذشت. به گزارش خبرآنلاين، كارل راينر كه بازيگر، نويسنده و كارگردان شناخته شده‌اي در عرصه كمدي بود، يكي از عوامل پا گرفتن برنامه تلويزيوني مشهور «ديك ون دايك» به شمار مي‌رفت. بنا به گزارش‌ها راينر به مرگ طبيعي در ۹۸ سالگي از دنيا رفته است. او دوست نزديك مل بروكس بود. آنها در همكاري با هم برنامه پرطرفدار «مرد ۲۰۰۰ ساله» را اجرا مي‌كردند. راينر بازيگري را از دوران جنگ‌جهاني دوم آغاز كرد و پس از آن براي تهيه‌ و نويسندگي «شوي ديك ون دايك» چندين جايزه امي گرفت. اين كمدين كهنه‌كار علاوه بر سينما و تلويزيون در عرصه تئاتر هم فعال بود. او در نمايش‌هاي زيادي روي صحنه رفت و چندين كتاب براي كودكان نوشت.
ويليام شاتنر، كمدين مشهور از جمله چهره‌هايي بود كه در فضاي مجازي خبر درگذشت راينر را تسليت گفت.


رمان «ترانه‌ فراموشي» منتشر شد

رمان «ترانه‌ فراموشي» نوشته بنيتا مشيري منتشر شد. به گزارش خبرآنلاين، اين، دومين كتاب بنيتا مشيري است كه در ژانر عاشقانه - اجتماعي و در ۴۴۰ صفحه نوشته شده است. 
در معرفي «ترانه فراموشي» آمده است: «اين رمان، قصه‌ زندگي دختري‌ است كه در جايي ناشناخته و در تاريك‌ترين لحظات زندگي‌اش صداي امواج دريا را مي‌شنود و چشمانش را باز مي‌كند و متوجه مي‌شود بعد از چندماه كما و بيهوشي، فراموشي گرفته است و هيچ چيزي از خودش و خانواده‌اش نمي‌داند. دختري كه در خوابش، زندگي گذشته‌اش را مي‌بيند و وقتي بيدار مي‌شود انگار به عالم رويا و خيال مي‌رود. دختري كه يك ترانه مدام درحال تعقيب كردن اوست و هردفعه يك تكه كوچك از خودش را به او نشان مي‌دهد. اين ترانه، تنها يادگاري از گذشته‌ اوست و انگار تمام پازل داستان به همان ترانه و ياري كردن ذهن او براي به ياد آوردن كامل آن بستگي دارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
تیتر خبرها
کارتون
کارتون