• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4684 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۵ تير

خبر

تا اطلاع ثانوي مدت آموزش سربازي يك ماه است


رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا اعلام كرد: 
تا اطلاع ثانوي مدت آموزش سربازي يك ماه است.
سردار تقي مهري افزود: باتوجه به ابلاغ ستاد كل نيروهاي مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتي سربازان به علت تشديد شيوع ويروس كرونا و نياز به رعايت حداكثري پروتكل‌هاي بهداشتي و حفظ سلامتي سربازان عزيز، با يك ماه كاهش، كماكان تا اطلاع ثانوي به صورت يك ماهه استمرار 
خواهد داشت. براساس گزارش سايت پليس، او تاكيد كرد: هرگونه تصميم‌گيري درخصوص تغيير مدت زمان اين دوره به شرايط تداوم شيوع اين بيماري در آينده بستگي داشته و در زمان مقرر تعيين تكليف و اطلاع‌رساني مي‌شود.


احمدي لاشكي معاون حقوقي وزارت آموزش و پرورش شد

قاسم احمدي لاشكي به عنوان معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
به گزارش ايلنا، محسن حاجي ميرزايي وزير آموزش و پرورش در آيين معارفه معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سوابق احمدي لاشكي اظهار كرد: اميدواريم بتوانيم با حضور آقاي لاشكي يك بناي هم‌افزار بين وزارت آموزش و پرورش و مجلس شوراي اسلامي ايجاد كنيم كه به ارتقاي نظام تعليم و تربيت منجر شود. يكي از مهم‌ترين محورهاي فعاليت وزارت آموزش و پرورش فعاليت و تعامل هم‌افزا با مجلس شوراي اسلامي است؛ لذا تمامي فعاليت‌هاي وزارت آموزش و پرورش از طريق معاونت حقوقي و امور مجلس صورت مي‌گيرد و در اين راستا از دغدغه‌ها و پرسش‌هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استفاده خواهيم كرد.
وزير آموزش و پرورش بهره‌مندي از ظرفيت مجلس شوراي اسلامي را براي ارتقاي نظام تعليم و تربيت يكي از برنامه‌هاي مهم دانست و گفت: همه اعضاي شوراي معاونان و مديران كل موظف هستند تا از ظرفيت مجلس براي بهبود نظام و تعليم و تربيت استفاده كنند. او در پايان با تشكر از زحمات آقاي اوحدي، معاون سابق حقوقي و امور مجلس براي او در پست جديد آرزوي موفقيت كرد.
در ادامه اين نشست، قاسم احمدي لاشكي با تشكر از اعتماد دولت و وزير آموزش و پرورش اظهار كرد: تنها در سايه همراهي و وفاق مي‌توان بزرگ‌ترين دستگاه كشور را اداره كرد؛ لذا براي اينكه نظام تعليم و تربيت بتواند به فعاليت‌هاي خودش ادامه دهد نياز به آرامش و عدم تلاطم دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون