• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4722 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ مرداد

بيش از 4 ميليارد ريال امسال صرف مبارزه با موش‌هاي اصفهان مي‌شود

معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان گفت: بيش از 4 ميليارد ريال امسال در 15 منطقه شهر اصفهان و ناژوان صرف مبارزه با موش‌هاي شهر اصفهان مي‌شود. 
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، حسين اميري با اشاره به اينكه  درشهرداري اصفهان مجموعه اقداماتي به دنبال كنترل و مقابله با حيوانات موذي از جمله موش در شهر اصفهان انجام مي‌شود اظهار كرد: وجود موش‌ها در محيط‌هاي شهري علاوه بر انتشار بيماري سبب خسارات اقتصادي نيز مي‌شود. 
او با بيان اينكه وجود موش‌ها سبب وارد شدن خساراتي به ساختمان‌ها مي‌شود، گفت: مصرف و آلوده كردن محصولات كشاورزي و مواد غذايي، تحميل هزينه زياد مبارزه با موش‌ها را به همراه دارد. 
معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه زاد و ولد موش‌ها در هر سال 5 تا 6 بار و هر بار زايش5 تا 15 بچه موش است، ادامه داد: موش‌هاي متولد شده پس از 5 هفته قدرت باروري دارند بنابراين افزايش آنها به صورت تصاعدي است. 
او اظهار كرد: با توجه به اين واقعيت، يك جفت موش در مناسب‌ترين شرايط مي‌توانند صدها هزار يا شايد ميليون‌ها فرزند در يك سال توليد كنند بنابراين مبارزه با موش در محيط‌هاي شهري امري ضروري است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون